Met zijn tweeën? Kun je dan niet beter lekker een hotel nemen?
In Orlando heb je zat hotelkamers met een ijskast en een microwave.
Kijk bv. eens bij SpringHill Suites LBV.
Eric
Afdrukvoorbeeld
Met zijn tweeën? Kun je dan niet beter lekker een hotel nemen?
In Orlando heb je zat hotelkamers met een ijskast en een microwave.
Kijk bv. eens bij SpringHill Suites LBV.
Eric
Bedankt voor je snelle reactie, Eric!
De suites en het complex van Marriott zien er inderdaad prachtig uit, maar qua prijs vanaf 130 dollar per nacht eind september. Helaas ligt dat boven ons budget.
Een appartement heeft wel meer sfeer denk ik, en ook heb je een wasmachine en keukentje. En daarbij ook wat goedkoper.
Wij zitten Oktober in Windsor Hills in een townhouse/appartement. Kleiner een villa, maar wel met alle faciliteiten. www.storytimeorlandorental.com
Wel duurder als een hotel uiteraard, maar misschien wel binnen je budget.
Hoi tanja 09,
Wij zitten van 20-9 tot 4-10 op Windsor palm resort, 2 bedroom condoor. We hebben gewoon een offerte opgevraagd en zitten nu voor $ 896 incl. tax. Je hebt alles bij de hand en bent hierdoor wat "vrijer" als in een hotel.
gr Ivon
Via deze site € 70,00 per nacht incl tax !!
En, heel belangrijk, 10 minuten van Disney en Seaworld !!
Eric
Een villa hoeft toch niet duur te zijn. Wij hadden deze gehuurd met 3 personen. Heerlijk. http://www.192villa.com/pricing.htm Internet werkte perfect.
Bedankt voor de tips! We nemen ze mee in ons besluit.
Ik zag op expedia een heleboel inns (bv Howard Johnson) die vele malen goedkoper zijn dan gewone hotels, va 20 dollar per nacht. Heeft iemand daar ervaring mee?
als je echt goedkoop wilt zitten, probeer dan eens priceline.
Hier kun je hele goede hotels krijgen voor een heel klein bedrag.
Zo zaten wij dit jaar in bv amerisuites in Lake buena vista.
Prijs via priceline 25 euro per nacht inclusief ontbijt.
Persoonlijk ben ik niet zo'n expedia fan.
Probeer ook eens american estates of american vacations.
Beide nederlandse reisbureau's met heel veel ervaring op gebied van hotels. ( er zijn natuurlijk nog meer goede aanbieders, maar met deze 2 heb ik goede ervaringen. anders krijg je die discussie weer ;) )
en zij hebben gegarandeerd wel een leuke hotelletje ergens in de buurt vd parken.
howard Johnson zou ik persoonlijk niet nemen.
Voor hetzelfde geld kun je betere hotels krijgen, en wellicht ook nog korter bij Disney.
Groet,
Pascal
Ik vind zelf altijd, alle waar naar zijn geld, en dat geldt zeker ook voor hotels.
Vorig jaar in een Travelogde gezeten maar dat nooit meer.
Misschien moet ik niet alles over 1 kam scheren maar toch, geen tweede keer voor mij.
Gr. Monique