Re: Te laat of toch niet.....
wij zoeken voor 1 of 2 augustus t/m 16/17 augustus,heeft iemand daar nog leuk prijzen voor gezien?het liefst vanaf schiphol en bestemming florida maakt niet zo veel uit want we willen gaan rond trekken.
ben benieuwd of jullie wat vinden,ik zie ze alleen maar rond de 1000,00euro!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
rogzwanenburg
wij zoeken voor 1 of 2 augustus t/m 16/17 augustus,heeft iemand daar nog leuk prijzen voor gezien?
Dat is echt midden in het seizoen dan hoef je niet op meevallertjes te rekenen, voorlopig. Maar je weet het nooit, dagelijks even kijken, zou ik zeggen. Met heel veel geluk en geduld vind je van de zomer misschien een leuke lastminute........... Hier vind je het overzicht van de ticketprijzen die forumleden betalen in die periode.
Supergeweldig dat jullie meedenken.
Dat het bij Arke fly een goede prijs is dat wist ik wel doordat het al jaren geleden is dat we voor deze prijs gevlogen hebben...
Helaas zitten we dus idd supervast qua dagen, vertrek kan altijd een dagje later liever niet maar kan wel maar terug deat is niet anders. Ik moet terug en dan de volgende dag aan het werk dus helaas kan er niet echt geschoven worden.
Zoals het er nu naar uitziet boeken we idd bij Arke Fly en gaan we heen en terug comfort zitten zodat we ietsje meer ruimte hebben maar vooral voor terug de 35kg pp bagage mee kunnen nemen......
Citaat:
rogzwanenburg
wij zoeken voor 1 of 2 augustus t/m 16/17 augustus,heeft iemand daar nog leuk prijzen voor gezien?het liefst vanaf schiphol en bestemming florida maakt niet zo veel uit want we willen gaan rond trekken.
ben benieuwd of jullie wat vinden,ik zie ze alleen maar rond de 1000,00euro!
Ken je Kayak.com ??
Een of meerdere vluchten opzoeken en er een price alert op zetten, krijg je bericht als de prijs wijzigt.
Werkt wel alleen met dezelfde aankomst- en retour-luchthaven.
Knaapje
Citaat:
Yvet
Zoals het er nu naar uitziet boeken we idd bij Arke Fly en gaan we heen en terug comfort zitten zodat we ietsje meer ruimte hebben maar vooral voor terug de 35kg pp bagage mee kunnen nemen......
Kunnen we de bestellingen doorgeven....?
Citaat:
rogzwanenburg
wij zoeken voor 1 of 2 augustus t/m 16/17 augustus,heeft iemand daar nog leuk prijzen voor gezien?
Bij Kuoni kun je deze data boeken voor €735 pp. Amsterdam-Madrid-Miami met Iberia. Je zou ook bij TAP kunnen kijken. Daar lukt het voor ongeveer dezelfde prijs, maar dan moet je wel al de 15e terug.
Re: Vliegtickets 2012 (excl. juli/aug)
super dat jullie even meekijken en denken.super hoor,ga er mee aan de gang.
Geboekt bij expedia.de
vertrek 23-10-2012 Brus-Newark-Orlando
terug 13-11-2012 Orlando-Montreal-Brussel
410 euro p.p
Citaat:
Sylly
Geboekt bij expedia.de
Ook een leuke variant, gelijk toegevoegd aan de collectie, nog nooit aan gedacht. Fijne route en een heel lekker prijsje, proficiat!
Citaat:
Teleton
Ook een leuke variant, gelijk toegevoegd aan de collectie, nog nooit aan gedacht. Fijne route en een heel lekker prijsje, proficiat!
Dankje, we vliegen met Continental en air Canada, was ik nog vergeten te vermelden.