-
halloHet is een kwalijke zaak dat men je een extra tank benzine rekent. Het kan een vergissing zijn of iemand heeft een tank benzine geregeld. Het lastigste is het terug krijgen. Met een beetje pech kost je dat meer moeite dan dat het oplevert. Maar ik zou toch proberen het geld terug te krijgen. Aangezien ik de enige ben die rijd neem ik nooit een gold pakket. Ik stond ook even te kijken toen ik de tank benzine vooruit moest gaan betalen. Het probleem begon pas toen we bij Las Vegas in de file stonden om over de Hover dam te komen. Het lampje brande al een tijdje en geen pomp te zien. Toen we na de dam een pomp ontdekten viel er een steen van het hart. We hebben daarna maar besloten de auto gewoon met een half volle tank in te leveren. Ik ga niet meer voor een paar dollar in de zenuwen zitten. Daar ga ik niet voor op vakantie, en op het vakantie budget tikken die paar dollars ook niet aan.
Harm
-
Helemaal met Harm eens.
Ook ik rij alleen , en voor mij is het Gold pakket dus ook onvoordelig.
Ik zal de auto nooit stampvol inleveren, maar een kwart zit er meestal nog wel in. Moet er echt niet aan denken, dat ik op weg naar het vliegveld zonder kom te staan.
Eric
-
Vandaag bericht ontvangen van mijn reisorganisatie (via OAD) dat Alamo de 43 USD terug storten op mijn creditcard, met excuses van Alamo.
Nu maar even afwachten, maar ik heb er wel vertrouwen in.
Groet
Arno
-
zijn ze je vast vergeten, of krijg je volgende keer korting.
Harm
-
Nee hoor Harm, het gaat om € 350,00, en ze zijn het zeker niet vergeten, wan ik bel zeker 2 x per maand met Alamo (NL).
Alleen ik wordt steeds aan het lijntje gehouden, niet door Alamo hier, die doen hun best wel, maar Alamo Miami is k......
Eric
-
Dat gaat zeker om een fors bedrag. Niets menselijks is ook Amerikanen niet vreemd. Volgens mij leggen ze je dan elke maand weer onder op de stapel met klachten. Waar je ook bent, als je geld terug moet krijgen is het kl!@#te.
Harm
-
Precies. En het zit ook niet om de hoek, dat je er even langs kan gaan.
maar ik heb Alamo van de week nog gesproken, en ik zou volgende week weer meer horen.
Even afwachten dan maar.
Eric
-
Over een paar weken ga ik weer een keer die kant op, maar kom helaas niet in Florida
http://www.de-weert.com/amerika%202006/index%20a.htm
Anders had ik er even voor je langs gegaan.
Harm
-
De regeling van vooruit een tank betalen ivm het all inclusive pakket, is dat zo bij alle verhuurbedrijven nu, of alleen bij Alamo??
Ik ben wel benieuwd hiernaar.
En als het alleen bij Alamo zo is, hoelang zou het dan duren voordat de andere verhuurbedrijven dit overnemen......
-
Alamo doet dit pas sinds een paar jaar. Mij maakt het niets uit of ik de tank vooruit moet betalen. Ik zou div. redenen kunnen bedenken waarom ze het doen. ( Elk jaar weer een paar vervelende Nederlander die zonder benzine komen te staan b.v). Een paar $ op het vakantie budget is m.i. pinuts. En of andere maatschappijen het ook doen zal mij een zorg zijn. Alles moet uiteindelijk betaald worden of je nu bij Herts huurt of bij Dollar.
Harm