Hoe ver van te voren boeken?
Hallo allemaal,
Ik ben benieuwd hoe snel jullie je vakantie boeken (oftewel hoe veel tijd van te voren ;-) ). En waarom?
Wij hebben het nu 7 maanden van te voren gedaan en mogen eindelijk over 2 dagen weg.... maar wat is dat lang wachten zeg!](*,)
Voorheen boekte we altijd hoog uit 3 maanden van te voren, dat vind ik zelf net een leuke periode om te wachten en in de stemming te komen.
Re: Hoe ver van te voren boeken?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Patrick
Ik ben benieuwd hoe snel julie je vakantie boeken.
Nou het boeken is bij ons zo gebeurd hoor.....:wink:. Maar hoe lang van te voren hangt helemaal van de situatie af. We hebben meerdere malen drie dagen voor vertrek geboekt. Zeker toen dat bij D-reizen nog betekende dat je slechts één ticket hoefde te kopen en je met z'n tweetjes mocht vliegen, was dat voor ons aantrekkelijk. Zulke acties zie je niet meer. Maar we boeken net zo gemakkelijk (erg) lang van te voren. Hoe langer de voorpret, hoe leuker, toch?
Het liefst boeken we als de dollar gunstig staat en de ticketprijzen superlaag zijn. Maar wij hebben gemakkelijk praten, hoeven geen rekening te houden met schoolvakanties, collega's, werkgevers en andere prijsopdrijvende factoren.....:-\"
Wij boeken meestal zodra er een beslissing is waar we heen gaan en wanneer. Dat is soms een half jaar vooraf en de andere keer last minute.
Ik blijf het moeilijk vinden om in te schatten wanneer je het voordeligste uit bent met boeken soms als je lang van te voren boekt maar soms juist weer niet.
Als we dat zouden weten waren we waarschijnlijk allemaal rijk.
Wij gaan 29 mei naar Florida.
We hebben de tickets ong 6 maanden van te voren geboekt.Toen waren ze toch een stuk goedkoper als nu.
De villa in Orlando en de auto hebben we laatst december geboekt.
De rest "boeken" we daar omdat we de rest van de rondreis op de bonnefooi gaan.