Nog een paar weekjes, dan ga ik dat geheim ook delen, en 't wordt nog betaald ook :-)
En met een beetje goede wil in de Kurze Hose.
Afdrukvoorbeeld
Nog een paar weekjes, dan ga ik dat geheim ook delen, en 't wordt nog betaald ook :-)
En met een beetje goede wil in de Kurze Hose.
gerrit: 't wordt betaald?? door wie? zoete lieve Gerritje :)
Als ik vervoer kan regelen zie ik je binnenkort.
Beetje off topic, maar vriend Freddy komt met z'n vriendin een weekje logeren in Kissimmee en we hebben huis en auto toch al, dus die hoeft hij niet te betalen.
Weerbarstig als hij is :-) stond hij er op dan toch in ieder geval een paar keer het eten te betalen, als het maar wel veel vlees was. Wordt geregeld dus ;-)
Is wel grappig, een keer iemand van het vliegveld halen. Je zult hem wel ontmoeten.
Cool het is dan vast warmer dan nu (om maar even on topic te gaan lol) het vroor vanmorgen weer. We hebben "frozen orangejuice, fresh from the grove" :)
en wat betreft veel vlees, er staat daar een 24OZ porterhouse op het menu, success!!!!
Volgens mij maakt men in Amerika nu ook wel rare dingen mee, deze winter. Gelukkig moeten we nu nog niet vliegen, maar anders hadden we ergens anders moeten landen denk, want in Washington is het nu toch wel extreem slecht. Hopelijk is dat over een maandje beter. En hopelijk is het dan in Orlando / Florida ook wat warmer ! Hoewel, 15 graden nu in Orlando al een stuk beter is, als hier :-)
Nog een maandje, dan zit ik ook in Florida. Hopelijk is het dan beter dan rond de 15 graden :P
Hier nog 3 weken tot Florida. Ik hoop toch ook op t-shirt weer.
Ja hoor, daar kun je op rekenen, Vanaf volgende week gaan de temperaturen omhoog ;-)
Wij gaan pas in aug dus dan zeker t shirt weer;)
Maar hoop zo voor de mensen die deze maand nog gaan dat het toch wat warmer gaat worden.