Twijfel, twijfel, twijfel......wij (beide eind 20 jaar) willen naar Typhoon of Blizzard.
Wat raden jullie aan? Is de 1 niet wat meer voor kleineren kinderen?
Ben benieuwd. Alvast bedankt
Afdrukvoorbeeld
Twijfel, twijfel, twijfel......wij (beide eind 20 jaar) willen naar Typhoon of Blizzard.
Wat raden jullie aan? Is de 1 niet wat meer voor kleineren kinderen?
Ben benieuwd. Alvast bedankt
Beide parken zijn super leuk dus een foute keuze zal het nooit zijn. Maar als je moet kiezen zou ik voor Typhoon Lagoon gaan vanwege de mega golf in het grote bad en de waterachtbanen (Crush 'n Gusher).
Ja ik vind Typhoon Lagoon ook iets mooier, Blizzard Beach heeft meer glijbanen, maar Thyphoon vind ik kwa sfeer mooier
En leukere muziek..
Ik vind dat echt niet duur voor een jaarkaart van de waterparken. Vooral als het smiddags ofzo gaat regenen is het een uitkomst want dan kan je gewoon de volgende dag terug met je jaarkaart. Wij doen dat ook vaak, half dagje Disneyworld en dan zwemmen bij Disney. We hebben een jaarkaart van Disneyworld incl. zwemmen. En het is echt fijn.
Volgens mij nergens, alleen aan de kassa
Als ik moest kiezen ( wat ik niet zou kunnen want alle twee de zwemparken van Disney zijn heel heel leuk) zou ik ook kiezen voor tyfoon...maar eigenlijk moet je ze alle twee doen. Krijg je echt geen spijt van.
Heb je trouwens een pasfoto oid nodig voor die jaarkaarten voor de water parks? Wij gaan er waarschijnlijk 3 passen kopen, tenslotte is het (bijna) goedkoper dan als je 2 losse tickets koopt.... Wel jammer dat dit niet online te regelen is (of kent iemand daar een adresje voor?)
(zie ook http://www.floridaforum.nl/showthrea...l=1#post189603)