Re: Vliegen met United Airlines
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
verwijderd
Normaal is het vliegtuig uit Washington toch ook degene die weer terug vliegt naar Washington?
Behalve in de periode dat de 777 buiten gebruik zijn omdat ze worden omgebouwd.....:-$. Dan wordt de 767 ingezet en dat geeft al die problemen met de aanpassingen.
Het kan dus heel goed zijn dat je met een 777 heen, en met een 767 terugvliegt en andersom.
Corrus ik dacht al dat die plaatjes van de oude en nieuwe 777 waren.........ik dacht dat links de 767 was die ingezet ging worden.
Wij vliegen nu:
AMS-IAD 767
IAD-MCO 757
MCO-IAD A320
IAD-AMS 777
Alleen heenreis was veranderd - tijd ook paar minuten - nieuwe stoelnummers, maar wel 3 langs elkaar automatisch gekregen. Dus zoals het er nu uit ziet 4x een ander toestel.
Citaat:
Teleton
Behalve in de periode dat de 777 buiten gebruik zijn omdat ze worden omgebouwd.....:-$. Dan wordt de 767 ingezet en dat geeft al die problemen met de aanpassingen.
Thanks! :mrgreen:
767, 777.. wat maakt het uit, als je er maar komt en bij de 777 mag hopen dat je niet in het midden zit. :mrgreen:
In mijn itinerary is het nu zelfs een 763 van en naar Amerika. Ook wel de 767 genoemd dus. :) Zelfs een domestic flight in een 767! Dat is dan wel weer bijzonder, maarja, ook wel weer naar de hele andere kant van het land zelf, wat nog eens 6 uur vliegen kost.
Ik kan mijn seats niet aanpassen vanwege de schedule change. Aangezien United NL al dicht is, even USA gebeld. Krijg je India aan de lijn... nice, daar kan ik altijd niet zo heel goed mee communiceren en mijn Engels is echt niet slecht. Nu hopen dat ze 'm vrijgeven, mijn stoelen staan goed (dacht eerst even niet, maar keek verkeerd :mrgreen: ), van de week maar weer even checken.
Hopelijk blijft het bij een gerucht, maar ik las net dat IAD-AMS vanaf 1 september over gaat naar een 757. Ik begrijp niet waarom dit soort vliegtuigen nog worden ingezet voor trans-Atlantische vluchten. Het zou verboden moeten worden.
Citaat:
Guus
Hopelijk blijft het bij een gerucht, maar ik las net dat IAD-AMS vanaf 1 september over gaat naar een 757.
Is volgens mij inderdaad slechts een gerucht... :-\"
Citaat:
corrus
Is volgens mij inderdaad slechts een gerucht... :-\"
Ik mag het hopen. Ik heb mezelf voorgenomen om nooit meer met een 757 trans-Atlantisch te vliegen. Dan ga ik nog liever op Brussel vliegen of desnoods met een overstap naar Amsterdam.
Ach, het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit...
Bovendien bestaan er nog een behoorlijk aantal andere maatschappijen... :D Toch???
Zou ook niet mijn eerste voorkeur hebben (sterker nog; zou mijn laatste voorkeur hebben), maar gelukkig inderdaad keus genoeg met andere maatschappijen. Dan maar via Chicago, of met Continental (als je toch Star Alliance puntjes wilt) ;)
Citaat:
Guus
...Hopelijk blijft het bij een gerucht, maar ik las net dat IAD-AMS vanaf 1 september over gaat naar een 757...
:-k waar heb je dat gelezen ?