Misschien vanwege het verlopen van zijn paspoort volgend jaar ?
Afdrukvoorbeeld
Misschien vanwege het verlopen van zijn paspoort volgend jaar ?
Tot 27/10/2015 ..... nu begrijp ik het! Dank dat jullie mij het licht hebben gebracht :)
Wat is de prijs tegenwoordig voor de ESTA? En kan je de hele familie gelijktijdig aanmelden of moet je voor iedereen appart betalen?
De kosten zijn 14dollar per persoon. Je kunt iedereen te gelijk aanmelden en betalen. Moet je een groep aanmaken. Wijst eigenlijk voor zich als je de aanvraag doet ;-)
Vragen jullie al lang van te voren zo'n esta aan?
als het nodig is voor een nieuwe altijd een maand ong. voor vertrek
wij waren toe aan een nieuwe Esta, hij was verlopen afgelopen september
ik heb gisteren de nieuwe estas aangevraagd (gelijk met nieuw paspoort),voor ons vertrek op 14 febr.
Wij vertrekken 1 mei, denk dat ik het dan in maart gaat aanvragen
Voordeel van laat aanvragen is dat ie nog lekker lang geldig is en je hem wellicht nog een keer kan gebruiken. Nadeel is dat wanneer om wat voor reden dan ook de ESTA niet wordt goedgekeurd, je geen/ te weinig tijd hebt om alsnog een visum te regelen... Ik zou het altijd een maand of 3 van te voren aanvragen, dan kun je evt. nog voor een visum gaan.
Wij gaan 4 mei en vorige week al geregeld.
Ik moet eerst nog een creditcard aanvragen, ga het deze week even regelen. Moet je ook je paspoort gegevens doorgeven om die esta te krijgen? Moet voor de kinderen namelijk nog een paspoort aanvragen