Re: Vliegen met Delta Airlines
Hier een paar weken geleden hetzelfde, ook ik was woest omdat ze 6 gereserveerde stoelen aan de raamkant hadden ingeruild voor 2 aan de raamkant en 4 in het midden. Ook economy plus, maar helaas niets aan te doen meneer .... Grrr.
Maar ook wij laten de vakantie er niet door bederven en hopen op een nieuwe flightchance waardoor we misschien wel weer bij het raam zitten met zijn allen. :D
@b767-300ER
Wisseling van aircraft.
Toen ik zei, dat op hun site hetzelfde type met dezelfde indeling stond als tevoren en ik er bij een wisseling van aircraft vanuit ga dat ze met een kompleet leeg toestel beginnen, dus waarom mijn plaats dan bezet door een ander. (Gooi die er dan af en plaats mij erop, ik heb maanden geleden geboekt.) Het werden steeds duisterder verhalen.
Met wat tegenzin dus maar geaccepteerd.
Ik hou bijna dagelijks mijn boeking bij Delta in de gaten. Als er een wijziging ben ik er als de kippen bij om te zorgen dat we toch de vluchten en stoelen krijgen die wij willen. Zo is mijn boeking al 2 keer compleet gewijzigd.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
knaapje
@b767-300ER
Wisseling van aircraft.
Toen ik zei, dat op hun site hetzelfde type met dezelfde indeling stond als tevoren en ik er bij een wisseling van aircraft vanuit ga dat ze met een kompleet leeg toestel beginnen, dus waarom mijn plaats dan bezet door een ander. (Gooi die er dan af en plaats mij erop, ik heb maanden geleden geboekt.) Het werden steeds duisterder verhalen.
Met wat tegenzin dus maar geaccepteerd.
wordt gelogen bij je bijstaat dus.
@Ebelix
Doe ik ook.
Als er gewoon volgens zeggen geen stoelen beschikbaar zijn kan je weinig anders.
Mij werden wel aangeboden:
Naar economy met terugbetaling.
Vlucht wijzigen naar andere vlucht en/of tijden.
Vlucht dag eerder of later.
Mijn voorstel om met redelijke bijbetaling businessclass te vliegen, daar zijn nog 2/3 van de plaatsen vrij konden ze niet op ingaan.
Kan je weinig mee als je je huurauto en hotels al vast geregeld hebt.
@B767-300ER
Overigens heb ik ook al een paar keer tot mijn verwondering gezien dat de beste plaatsen (exit row, economy plus/comfort) bezet werden door piloten off duty, zelfs in uniform, die naar huis vlogen en door stewardessen die van DTW naar AMS vlogen om, zoals ze zelf vertelden aan weekendje te gaan stappen in Amsterdam en Parijs.
Plaatsen die een gewone betalende reiziger dus niet kan boeken of die altijd geblokkeerd staan.
In Uniform kan ook positioning zijn. Zeker bij vliegers.
Blijft een apart verhaal waarvan je de waarheid nooit zult achterhalen.
Nou, zeker één was op weg naar huis.
Update:
Vanmorgen was er ineens een window seat op rij 13 vrij.
Voorlopig maar ingepikt, is beter dan een middle seat.
Knaapje, Op weg naar huis kan ook positioning zijn ;-)
ALs een vlieger zijn standplaats Atlanta is maar hij moet een vlucht vanaf New York uitvoeren, is het redelijk normaal dat die vlieger in Uniform op kosten van de baas weer naar huis (atlanta) mag na die vlucht. Ook dat noem je positioning. Alleen de andere kant op ;-)
Dit kan ook long-haul zijn.
hier ook onduidelijkheden.. als ik in log op KLM ,dan is mijn heen vlucht geannuleerd
als ik inlog bij Delta (op de website waar ik ook geboekt heb) staat de vlucht er gewoon in als confirmed
kijk ik op de klmsite bij boekingen, kan ik op die dag die vlucht gewoon boeken...Tja...
Ik denk dat ik voor nu beter van de Delta account uit kan gaan toch ??
Gisteren bij het incheck de vraag gekregen of we een latere vluchtwilden nemen tegen betaling van 500USD. Heb ik geweigerd.... Raar voorstel...