Wat dus simpelweg in houd dat er nu een ander uit het vliegtuig is gezet en jij die plek krijgt. :-\"
Afdrukvoorbeeld
Wat dus simpelweg in houd dat er nu een ander uit het vliegtuig is gezet en jij die plek krijgt. :-\"
Onze vlucht van 24 januari 2010 met martinair is gecancelled, gelukkig kunnen we dan wel een dag later met het vliegtuig mee... gaan ze dan voortaan op dinsdag vliegen???
Nu moeten we weer 1 nachtje langer slapen! :( :P
Met Martinair ben je de laatste jaren vaker niet zeker van je vluchten, het komt geregeld voor dat Martinair zijn schema's aanpast of gewoon zonder toelichting mensen overboekt.
Zie het topic omtrent vliegen met Martinair.
inderdaad het schema is weer eens aangepast, ze vliegen vanaf volgend jaar (denk ik) op dinsdag, woensdag, zaterdag & zondag.. nouja we mogen tenminste weer mee :D
Heeft iemand enig idee om welke reden WTC mij gebeld heeft en gevraagd of ik al een auto en hotel heb geboekt, welke ze me meteen na de boeking van de vliegticket ook el eens per e-mail gevraagd hebben?
Ik dacht in eerste instantie ook een poging mij iets aan te bieden maar WTC zei me dat Martinair graag de bevestiging van deze boekingen (hotel en auto dus) wil zien. Vreemd.
Ga regelmatig naar USA maar nooit gevraagd naar een bewijs hiervan.
Dan begin je je echt weer af te vragen wat je te wachten staat bij Martinair. :-k
@Timytee Ik ben dit jaar Maart met Martinair gevlogen en ze hebben inderdaad je hotel gegevens nodig van je eerste nacht. Dit zou wegens veiligheidsredenen zijn.
Alleen het reisbureau heeft me dat niet gevraagd maar wel bij incheck balie van Martinair. Vragen ze het adres en naam van hotel en hoelang je daar verblijft. Ze willen ook een bevesteging van je reservering zien. Voor de rest was ik trouwens erg te vreden over Martinair!
Greetz Carmen
@verwijderd: haha inderdaad kreeg ook een gevoel van oh nee toch niet een Martinair trucje om je straks om te boeken :). Vlieg nl voor t eerst met deze maatschappij en de ervaringen op deze site zijn niet echt positief.
@carmen 1988: Oh oke dat is inderdaad wel een goede verklaring dan is er niets aan de hand. Juist netjes van WTC dan dat ze me voor de zekerheid even melden om evt. probleem te voorkomen. Gelukkig dat jij wel goede ervaring met Martinair hebt gehad! En bedankt voor je reactie.
Een vriendin van mij, die net als wij goedkope tickets had geboekt in oktober, is net naar Florida vertrokken met Martinair. Zij vertelde dat WTC deze tickets heeft verkocht als zijnde pakketreizen, dus inclusief verblijf e.d.
Schijnbaar mogen ze tickets dan goedkoper verkopen dan alleen als enkele vlucht.
Daarom wil Martinair die gegevens zien en zij moesten ook nog iets extra tekenen ofzo. (sorry beetje vaag)
Wij vertrekken volgende week maar ik heb een E-ticketnummer dus volgens mij kan ik ook on-line inchecken en kom ik dus niet echt aan de Martinair balie.
Nou ja we zien het wel, als we maar mee mogen.:grin:
Het is wel bijzonder vind ik, dat wij 570,00 p.p. hebben betaald en als ik nu ga kijken en dezelfde heen en terugvlucht boek, betaal ik 1970,00 p.p!! Meer dan 3x zo veel....:-k