Re: Universal Studios & Islands of Adventure
Een vergelijkbare vraag is hier gesteld: http://www.orlandoinformer.com/2011/...iversal-parks/
Er staat daar ook een telefoon-nummer van de Universal Guest Releations. Ik zou gewoon even bellen als je het zeker wilt weten.
Guest Services at Universal (407-224-4233, choose option 2)
Mag ik je een tip geven waarom 2 parken op 1 dag ? Als je dit doet ga je door een park rennen en vergeet je te genieten op het laatste van die dag ben je doodop van al het lopen en denk je leuke dingen heb ik vandaag gedaan maar heb je dingen niet gezien niet gedaan omdat je zo een haast had om alles te doen . En vergeet niet 18 maart op een zondag is midden in de springbreak als ik het goed heb .
Bedankt voor de tips. Door het park rennen zullen we zeer zeker niet doen. We doen alles op ons gemak, maar ergens een uur in de rij staan is niet mijn idee van genieten. We kunnen echter niet 2 dagen gaan binnen 14 dagen, anders had ik dat wel gedaan.
Ik zal even contact opnemen met universal.
Volgens mij is sprink break voor studenten al afgelopen en is dat weekend de laatste dag van de meeste andere springbreaks. In veel crowd overview sites staat dat het niet heel druk wordt. Island of adventure is wel drukker dan universal.
Ach we kijken het gewoon aan en wachten even af.
18 maart is nog volop springbreak. Dat begint ongeveer nu, en loopt geheel maart door: http://studenttravel.about.com/od/sp...spring_bre.htm
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
wverdonk
Ik zal even contact opnemen met universal.
Ben benieuwd naar hun antwoord :)
Citaat:
wverdonk
Volgens mij is sprink break voor studenten al afgelopen en is dat weekend de laatste dag van de meeste andere springbreaks. In veel crowd overview sites staat dat het niet heel druk wordt. Island of adventure is wel drukker dan universal.
.
Het hoogtepunt van springbreak is echt pas na de 23ste voorbij, vanaf die datum neemt de drukte af. Verder is het in het weekend van de 18e St Patricksday, dan vieren de Ieren hun feestje en kan het groen in de parken zien. Disney geeft voor het weekend van de 18e voor hun parken Crowd level 10 af...[-o< Dan is het in de Universal parken vast niet rustig, ben ik bang.
Twee parken op een dag is op een rustige dag al veel van het goede.....Cindy heeft gelijk.
Hmm heb ik mij dus lelijk vergist in wanneer springbreak is. St patricksday is zaterdag en missen ee helaas want we landen in de avond. De zondag erna wilde we meteen naar ioa. Ik ga dus een dag kaart kopen met express plus. Nu nog ff zoeken waar dat het goedkoopst is.
Bedank voor alle zeer nuttige info.
Goed, ik heb echt wel door het forum heen gelezen, maar toch ga ik jullie advies inwinnen :-) Wij gaan de laatste week van april en de eerste week van mei naar Cape Coral. We willen halverwege de vakantie 2 dagen naar Orlando omdat er 2 parken op ons verlanglijstje staan, te weten; Island of Adventures en Sea World. Nu heb ik echt veel ticketsites gevonden, maar kom er niet helemaal uit.... Zijn die parken te combineren wat tickets betreft? Ik probeer het zo betaalbaar mogelijk te houden, maar zie door de vele mogelijkheden niet meer wat het handigst en slimst is.... Dus, wie oh wie helpt me? Thank`s alvast!!!
Citaat:
Tamara36
Zijn die parken te combineren wat tickets betreft?
Deze twee parken hebben geen combiticket.
@ Teleton,
Thank`s, dan hoef ik daar geen energie in te stoppen ;-) Wat is jouw advies, gewoon aan de kassa kaarten aanschaffen voor 1 dag? Of heb je andere suggesties?