Re: Problemen met credit card?
Wij kregen donderdag te horen dat Walmart een nieuw systeem hanteert. Zij hebben een bepaalde fraude gehad en daardoor de regels aangepast tot 50 dollar met je handtekening en boven de 50 met je pincode als je CC een datachip heeft. (je weet wel dat vierkantje op de voorkant van je CC)
We konden gelukkig nog aan de ATM geld halen want ik had de juiste pincode niet bij me :)
Wij zijn net terug en hebben ook bovenstaande bij Walmart ervaren. Ik had gelukkig wel mijn pincode van de CC bij me. Op dat moment deed mn debitcard het niet bij Walmart. Heb het helaas niet nog een keer kunnen proberen bij Walmart of dat vd debitcard een eenmalig iets was. De week ervoor kon ik nl wel met de debitcard betalen. Misschien kan iemand ff de proef op de som nemen met de debitcard bij de Walmart?
Wij hebben in de periode van 2 april t/m 24 april j.l. regelmatig met debitcard betaald bij o.a. Walmart, Publix en diverse gasstations en hebben geen problemen ondervonden ;)
Bij de publix in championsgate de hele vakantie geen probleem gehad in tampa wel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Usatraveler
Om welke credit kaarten ging het? Was het enkel bij betaling met de credit card of ook bij het opnemen van geld via een atm? Nederlandse credit kaart of Belgische? Ik vertrek over 14 dagen naar Florida en mijn bank heeft hier toch niets van gemeld.
Het waren Nederlandse Credit kaarten van Visa en Master. ging zich voornamelijkobver betalen ermee dus iet cash geld opnemen.