Oeioei, vroeg of laat zou de eerste ´misser´ gemeld kunnen worden. Of voltreffer, ´t is maar hoe je het bekijkt. Jammer dat jou dat net treft. Zo´n noodoplossing had ik ook in gedachten, maar leuk is anders.
Persoonlijk denk ik dat de kans op problemen het kleinst is als je zo onzichtbaar mogelijk blijft. Aanvullende chauffeurs zou ik zeker vooraf regelen via de Duitse site . In ieder geval Insider worden en Savetime gebruiken als dat kan. Auto uitzoeken en direct naar de uitgang, daar is vrijwel geen tijd om allerlei promotiecodes te controleren.
Maar dan nog is er altijd een kans dat je je om de een of andere reden toch bij de balie moet melden en dan gaat er kennelijk toch een alarmbelletje rinkelen. Zoals al vaker gezegd (en zoals je zelf ook terecht vast stelt): er zit een zeker risico aan en daar moet je vooraf goed over nadenken.
Uit oogpunt van de gunstige koers leek mij vooruitbetalen nog niet zo'n slecht idee. Bij nader inzien kan dat ook verkeerd uitpakken; dan zit je vast en kan je misschien de huurovereenkomst niet zo gemakkelijk ontbinden. Wanneer je niet vooruit betaalt en 'slechts' gereserveerd hebt onder de voordelige condities die ter plekke niet geacceepteerd worden, kan je gemakkelijk weg. Ik neem aan dat je ook nog niet vooruitbetaald had?
In ieder geval dank voor de melding. Zo leren we steeds bij. En een gewaarschuwd mens telt voor twee.