Wat voor tickets heb je precies gehaald dan en voor welke prijs?
Afdrukvoorbeeld
Wat voor tickets heb je precies gehaald dan en voor welke prijs?
Ik kreeg unlimmited tickets voor 14 dgn incl waterpark en fast pass ik betaalde 190 $
Fast pass is bij iedere ticket van WDW inbegrepen. Maar de 14 dgn Ultimate ticket bij attractionticketsdirect Ierland is 317 euro dus dan heb je met $190 een heel goede deal!
Zijn dat wel orginele tickets ? Je hoort toch meer dat mensen uit zo een kiosk tickets kopen en niet binnen mogen bij controle . Dit is omdat mensen hun overgebleven dagen verkopen aan zo een kiosk en andere dit weer kunnen kopen maar dit is strafbaar .
Hmmm, Ultimate of unlimited ....
Ultimate kennen we, maar die zijn (voor zover ik weet) alleen buiten de VS te koop.
Unlimited bestaat niet, die term komt niet voor in het WDW-ticket-woordenboek.
Dus Maggie (Tickets & Tours) heeft zelf een naam verzonnen, of ze heeft je gebruikte tickets verkocht (en dat is niet toegestaan).
Het adres dat je opgeeft is van Florida Gift Outlet (7403 International Dr., Orlando, FL 32819, Phone : (407) 264-0801)
http://img16.imageshack.us/img16/2771/4wmn.png
Dit is m.i. geen adres van een officiele ticketverkoper. Maar ik kan me vergissen.
Als het geen officiele ticketverkoper is, dan is het een opkoper en verkoper van niet op-gebruikte tickets, of heeft het betrekkingen met timeshare verkoopbijeenkomsten.
Op- en verkopen van gebruikte tickets is niet toegestaan, dus illegaal en wordt daarom hier op het forum niet verder besproken (zie huisregels van het forum). Belangrijkste nadeel van die praktijk is dat je als koper van de tickets in het gunstigste geval door Disney geweigerd kunt worden. Dag vakantiedag en weer terug naar Maggie die je gegarandeerd heeft dat ze werken en je op weg stuurt met andere gebruikte kaartjes.
Timeshare verkoopbijeenkomsten is ook al veel over geschreven op het Florida Forum. Sommigen zweren erbij (hebben tijd zat en investeren dat graag in ruil voor goedkope tickets), anderen willen er niet aan (vinden de vakantie al kort genoeg voor dit soort praktijken).
Ik kan het uiteraard mis hebben. Graag zelfs, want dan is er blijkbaar een mogelijkheid voor goedkope tickets die we hier nog niet kennen.
Dus: kun je ons precies aangeven wat je voor tickets had? Voor hoeveel dagen toegang tot de "grote" Walt Disney World parken? Kon je ermee naar meeerdere "grote" parken op één dag (hoppen)? En zat de Waterpark-fun-and-more optie erbij? Binnen hoeveel dagen moest je de beschikbare dagen opmaken?
Waren het nieuwe tickets? Of eerder door anderen gebruikt?
Heb je een timeshare bijeenkomst bijgewoond?
Ik ben erg benieuwd!
Nu heb ik toch nog een vraag. . Als je als non prof :) naar orlando gaat en hier niets vanaf weet koop je deze tickets toch gewoon . Nergens staat in de shop dat het verboden is nergens op de disney site waarschuwen ze je ervoor . Ik snap niet dat ze deze winkels die er ook nog reclame maken ervoor sluiten .
Gelukkig staat het wel op ieder ticket.........:rolleyes: Waarom zou je trouwens gewaarschuwd moeten worden? Normaal gaat er toch een belletje rinkelen als iets ver onder de normale verkoopprijs wordt aangeboden? Op marktplaats staat toch ook nergens dat je er beter geen fiets/flatscreen/fototoestel kunt kopen?
Hoewel het officieel verboden is gebruikte tickets te kopen/verkopen en de verkopers iig regelmatig worden opgepakt, is de handel kennelijk zo lucratief, dat een poosje in de gevangenis en een boete hen niet deert.
Citaat:
Third arrest for woman selling illegal theme park tickets
by Leah Zanolla
Feb 9, 2012
Elena Tarano was arrested in Orlando February 8 for selling used tickets to Walt Disney World, Universal Studios and SeaWorld. This isn't an uncommon event in the theme park capital of the world, but the interesting twist to this story is that this is the third time in the past year Tarano has been arrested for selling illegal tickets. She works out of a booth on the busy International Drive, which in itself isn't illegal, but selling used tickets is. Vendors like this typically buy partially-used tickets, then pass them off as still having valid days remaining on them. Unfortunately for the people who purchase them, the theme parks do not allow their guests to use tickets that had previously been used by someone else. Tarano is being held in the Orange County Jail.
Tsja ton ......mij hebben ze toch ook al liggen gehad hoor op marktplaats . En mijn iphone is een koopje van 120 euros van een zakenman gekocht . En als je de 192 afrijd kom je die kiosks overal tegen ......een klein voor disney of de politie van dit op te doeken .
Ja Cindy je zou er in kunnen trappen maar meestal zijn er wel wat hints. Zoals vaag uitziende verkooppunten en erg lage prijzen. Maar er zijn er genoeg verkooppunten die wel netjes bezig zijn. Ik heb 1x mijn kaartjes bij het hotel waar we toen verbleven gekocht en ook 1x bij een ticketwinkeltje (is wel heel wat jaren geleden) en die kaartjes waren prima in orde. Ik vraag me ook serieus af of bovengenoemde verkoper legale kaartjes verkoopt. De prijs is wel erg laag en als je probeert Maggie te vinden op internet kom je niet veel verder dan de foto van de gift shop die Michael geplaatst heeft. Ik ga het er iig niet op wagen in september en koop de tickets die we nodig hebben bij de goedkoopste, bekende en legale verkoper.
Wie heeft er ervaring met de website : http://www.loveorlandotickets.de/start
Ik zie daar voor onze reis naar Florida een Disney, Universal combi ticket staan, maar ik vraag me af hoe betrouwbaar deze website is.
Alvast dank voor de reacties.
Peter