Die 3e vlucht is er voorlopig nog niet en als ie er komt zal ie naar JFK gaan.
(Edit: 76-er was me al voor)
Afdrukvoorbeeld
Die 3e vlucht is er voorlopig nog niet en als ie er komt zal ie naar JFK gaan.
(Edit: 76-er was me al voor)
Iemand een tip?
Maanden geleden een economy comfort seat geboekt en bevestigd. Seat 10B, seat 10A was al geboekt. Slechts 2 naast elkaar.
Nu plotseling zonder kennisgeving omgezet naar een middle seat 11D. Een paar weken tevoren zijn alle goede seats al weg.
Iemand een idee wat ik het beste kan doen?
Delta Bellen en boos zijn.
Zou het kunnen zijn dat er een ander toestel wordt ingezet? Hadden wij ook eens. Dit was toen op het laatste moment en wijzigen kon niet meer. We hebben toen een klacht ingediend, extra Miles gekregen voor Flying Blue ( net zoveel als voor de hele reis) en het geld teruggkregen.
@Elstars
Is hetzelfde toestel. Werd ook door Delta telefonisch bevestigd. Dame van de servicelijn kon er niets aan veranderen zei ze. Kon alleen bij inchecken op Schiphol, maar zo lang wou ik niet wachten dan zijn alle stoelen weg.
@Corrus.
Valt niet mee als er op de lijn voor economy comfort niet wordt opgenomen.
Morgen misschien meer mensen aanwezig.
Knaapje, is het niet zo dat je precies 24 uur voor het vertrek van het toestel via internet kan inchecken?
Dan worden ook nog een hoop stoelen vrijgegeven en misschien kan je daar gebruik van maken.
Knaapje,
Heb je met Delta in Nederland gebeld of met Delta in Amerika? Delta in Nederland is de KLM en die kunnen niet alles.
Verder houdt een maatschappij altijd het recht om je stoel weg te geven aan iemand anders. Dit staat in de kleine lettertjes. Als je dan extra voor de stoel betaald heb en je krijgt geen stoel in dezelfde klasse terug dan moet je uiteraard wel je geld terug krijgen.
Met Delta NL maar doorgeschakeld naar de USA omdat ze hier geen wijzigingen in economy comfort boekingen kunnen maken.
Helaas werd daar niet opgenomen.
2e opmerking, helaas heb je gelijk.
Lijkt "opgelost"
Een half uur via KLM met Delta USA aan de lijn gehangen.
Nadat ik er met de agent niet uitkwam met de supervisor verder.
Er was verder niets vrij momenteel.
Aangeboden werd een andere vlucht te nemen of op een andere dag.
Dit waren voor mij geen opties.
Uitkomst:
Ik houd de middle seat.
Toeslag wordt teruggestort.
Krijg een voucher van $ 50.
Als er een andere seat vrijkomt kan ik zelf de seat nog wijzigen en geen meerprijs.
Niet helemaal wat ik graag wou, maar zal er mee leven.
Laat niet mijn vakantie verzieken door een mindere stoel, die 9 uur kom ik wel door (zeker met wat extra gratis spiritualiën)
En als reden gaven ze op?
Dat er een Ivory member op jouw stoel zit?