Re: [Gezocht] TomTom voor Florida
Een TomTom is ideaal in Florida, maar print je eerste route ook uit op papier.
Onze TomTom had best wel even tijd nodig voor zijn eerste ritje.
Toen wij van het vliegveld Miami afreden, kon de Tomtom in eerste instantie geen GPS signaal vinden, dat is heel lastig als je verreist bent, geen idee hebt welke kant je op moet en het drukke Miami verkeer inmoet. Dus wees voorbereid.
groet Christa
Re: Navigatiesysteem in Florida (meenemen, gebruiken, kopen etc)
Voordat je weg gaat de TomTom QuickGPSfix™ inladen met TomTom Home kan ook schelen..
Citaat:
Your TomTom device uses the signals of at least 4 satellites to find out where you are. To start navigating, it needs to know exactly where each satellite is. So start your journey faster with TomTom QuickGPSfix™. This clever service speeds up the time it takes to fix your GPS position, helping you to set off within 30 seconds - even when the GPS signal is weak or partially blocked.
http://www.tomtom.com/lib/img/servic...3158528bcd.gif
Re: GPS aankopen in Florida
Gewoon bij de Walmart. Daar koop je een TomTom voor rond de $80 (refurbished). Die kun je ook gewoon op Nederlands instellen. Mogelijk dat je de Nederlandse gesproken taal het apparaat even aan de computer moet hangen (TomTom Home).
http://www.walmart.com/search/search...h_constraint=0
Re: [Gezocht] Navigatiesysteem voor Florida
Wij hebben vorig jaar de volgende navigatie aangeschaft bij Pixmania....(op dit moment is deze nu in de opruiming voor een stuk goedkoper.) Hij heeft ons flink op weg geholpen en sprak nederlands...Hij heeft tevens rijbaanbegeleiding...Op dit moment gebruiken we hem nu gewoon hier in Nederland.
GARMIN NÜVI 275T GPS-ONTVANGER EUROPA + NOORD AMERIKA
@ JEANNETJE
heb je die zo kant en klaar gekocht,compleet met kaarten voor europa en usa. ik heb namelijk verschillende gps gezien waar standaard europa op zit en waar je dan usa op kunt uitbreiden
dus als ik deze gps koop, ben ik gelijk klaar voor vertrek (want heb net even mijn gerefurbischte tomtom getjekt en die wil niet meer:evil:, die vond blijkbaar 1 vakantie florida meer dan genoeg) vind het eigenlijk wel prettig om er gelijk 1 bij te hebben anders word het op dag 1 ,maar even voor vertrek van ORL naar WPB shoppen
Ik heb zelf deze ook gehad, helaas in oktober bij Florida mall gestolen.
Nu heb ik de 1490.
Beide waren standaard met Europa kaarten (met gratis lifetime updates). Af en toe is er een aanbieding van Garmin voor bepaalde modellen met USA.
De Sd kaartje met de USA heb ik beide keren via Ebay.com gekocht bij een Canadese shop. Hij staat er regelmatig op je betaalt dan zo'n EUR 35 a 40 voor een originele kaart inclusief opsturen. Is goedkoper dan hier bij Garmin
Knaapje
Ik heb onlangs de tomtom 950 gekocht via tomtom(met usa en canada), ik heb wel een refurbised model genomen, normaal gesproken heb je dan geen recht op de nieuwste kaarten maar met wat mailverkeer heb ik dit er toch bijgekregen! volgens mij heb ik er 189 voor betaald want er ging nog 10 euro af (door aanmelden nieuwsbrief op de site).
Kijk op de walmart side.
Tom Tom XL voor $69.00 en bij Target $129.00
Dus gewoon kopen bij de walmart en laten afleveren op je villa addres
Of met Free Shipping via "Site to Store" naar de dichtstbijzijnde Wal*Mart laten sturen.