Re: Hotelkamers via Priceline
We hebben via Priceline hotel Ramada Inn in Naples verkregen .
Was de eerste keer dat we het probeerden.
Ik had 3 sterren genomen wilde beginnen met 47 euro maar omdat ik rewards had deed hij er 10 euro bij toen gezakt naar 37 euro en gelijk prijs.
Best tevreden met het hotel hadden al een paar keer op de site gekeken voor het rechtstreeks te boeken maar dit is toch wel een stuk goedkoper [incl.179 dollar voor vier nachten]:grin:
En via Hotwire 1 nacht in Orlando kregen we Fairfield Inn airport voor incl.50 dollar.
Ook een mooie deal vinden wij.
Carmen,
Wij hebben een jaar of 4 geleden het Westin Innisbrook gewonnen in de buurt van Tarpon Springs. Het is een golfresort. Ik weet niet meer precies voor hoeveel we het gewonnen hebben. Volgens mij was het toen iets van $90,-. Wij kregen daar een suite met woonkamer en keuken erbij. Was wel een verrassing.
Net gekregen met Priceliene het Riverside hotel in Fort Lauderdale. Eerste bod geaccepteerd 51 dollar.
Lijkt me een goede deal?
Greetz
Goedkoopste kamer direct via de site is $129. Op Betterbidding is het goedkoopste bod $55. Lijkt mij een prima deal dus :)
Alleen heb ik zelf altijd het idee dat het _nog_ goedkoper kon als het bod direct raak is :)
Er komt overigens nog wel $17 (selfparking) of $23 (valetparking) bij.
Ik lach me weer rot:lol: (alhoewel het om te huilen is dat onze vakantie bijna ten einde is) maar we zijn een uurtje geleden ingecheckt in het Mayfair Hotel & Spa. Op 24 juli heb ik via PL op dit hotel geboden, en ik heb het net even gecheckt er is in totaal €154 afgeschreven, voor 3 nachten.
We hebben een super grote kamer, met apart zitje, mega tvscherm, tv in badkamer, hottub op balkon. Ook ligt het hotel t.o. Cocowalk, een gezellig shoppingcentrum. Kortom wij zijn weer helemaal blij.
Lang Leve PL!
(nb valetparking kost $26 p.d., dat doen we dus maar niet:mrgreen:, internet is wel gratis overigens)
Ik heb de gok maar genomen met een bod op een 3* hotel Lake Buena Vista area. Het is dus het "Bassie&Adriaan" hotel geworden, Holiday Inn Sunspree Resort LBV. Totaal afgeschreven voor 2 nachten $98,00 (€76,-) inclusief de bijkomende kosten. Mooie prijs vind ik. Hopelijk is het bouwvakvakantie in november :smile:
Net mijn eerste succes op priceline behaald.
Renaissance Eden Roc Miami Beach Resort
08/11/2010 - 10/11/2010 (2 nachten)
$ 97,- p.k.p.n.
Totaal inclusief taxes en fees $ 229,60
Hotelkamers via Priceline
Hoi
Ons hotel in Hollywoodbeach hebben we ook binnen.
Het is het 4* Westin Hotel. Totaal prijs $87,00 een zeer mooie prijs.
We gaan pas 25 April 2011!
Gr
Anthonie
Zojuist via PL geboekt:
Rosen Shingle Creek in Orlando een resort hotel
Check-in 26-12-2010 check-out 29-12-2010
Voor $70 per nacht ex taxes/fees. Website geeft $163 ex taxes/fees aan.
http://www.rosenshinglecreek.com/RSCphotoGallery.asp
Ik schrok eerst, wat heb ik nu gewonnen, maar wij zijn er blij mee.
Ja! Het lijkt vroeg maar vandaag op PL ons laatste hotel van de reis alvast gewonnen:
Westin Beach Resort Fort Lauderdale
19/07/2011 - 21/07/2011 (2 nachten)
$ 70,- p.k.p.n. (+ $5 bonuscash per nacht)
Totaal inclusief taxes en fees $ 166.40
Ik had al een paar keer geboden, gisteren tot (in totaal $72 per nacht en mocht gelijk een tegenbod neerleggen als ik tussen de $20 en $80 wilde verhogen). Niet gedaan en een nachtje over geslapen en vandaag $70 + $5 bonus cash geboden. Werd direct geaccepteerd. Mooie prijs want de nachtprijs is normaal $169.
Er komen nog wel parkeerkosten bij als ik tripadvisor lees maar we zijn hier blij mee. De 21e vliegen we vanaf Miami dan weer naar NL.