Wij waren ook erg vroeg op schiphol.
Was de eerste keer Florida met martinair.
Moet zeggen is ons prima bevallen.
Hadden CC bijgeboekt, is het geld echt waard!
Hadden ook vriendelijk personeel.
Afdrukvoorbeeld
Wij waren ook erg vroeg op schiphol.
Was de eerste keer Florida met martinair.
Moet zeggen is ons prima bevallen.
Hadden CC bijgeboekt, is het geld echt waard!
Hadden ook vriendelijk personeel.
Zo ook wij hebben de onze eerste ervaring met Martinair erop zitten. Netjes op tijd gevlogen, eten was redelijk, personeel was uiterst vriendelijk tot zover niets op aan te merken. Alleen op de terug vlucht wat een aso passagiers erbij zitten niet normaal. Dat zooitje uit die oostbloklanden die op Schiphol over stappen, wat een asobakken niet normaal. Uitgebreid scheten laten, boeren en in recht op staan in in hun kruis lopen krabben. Dan gewoon de stoelen naar achteren knallen en als de persoon dat voor hun doet dan zijn ze er als de kippen bij om gewoon op de knop van die stoel voor hun te drukken en tegen de leuning aan duwen zodat deze weer recht gaat staan. Dat is dan wel weer jammer vind ik maar hier kan Martinair denk ik weinig aan doen.
Snjoebel; zaten deze aso's CC ? Anders is er nog hoop voor ons ;-)
YES, YES, YES!
Na de nodige telefoontjes, mails en een aangetekende (dreig)brief, kreeg ik vandaag van Martinair de volgende mail:
Wij hebben uw
klacht bestudeerd en kunnen u melden dat wij u teruggeplaatst hebben op uw oorspronkelijke vlucht de MP 636.
Gewonnen, en trots op mezelf!
A3
Goed nieuws! Maar nog steeds belachelijk dat je er zomaar afgehaald was!
Hebben ze verder geen toelichting gegeven?
Gelukkig Adrie, goed om te horen. :)
Of iedereen op dezelfde vlucht nu even wil controleren of ze nog wel op die vlucht zitten. :lol:
ja, wie wordt er nu de klos. Gelukkig ga ik met een andere (Martinair) vlucht.
Kun je nagaan, als je er niet even de tijd in stopt en ze daar achter hun "vodden" zit, dan heb je gewoon pech!
Op zich is het wel weer gek dat je dan wel weer terug geplaatst kan worden op die vlucht, vreemde constructie..., maar goed, jullie gaan tenminste!