Re: Betalen met CC: € of $
Totaal niet interessant om in Euro's te betalen met je CC in Amerika.
Heb bij mijn Guess aakopen gecontroleerd, want hier kon het, of het goedkoper of duurder zou uitkomen.
Mijn bevindingen zijn dat je op een bedrag van $90, bijna 8€ meer betaald als je in Euro's zal betalen!
Helemaal mee eens. De prijs in Euro's staat er bij en is daarna goed te vergelijken met het afschrift van de CC. Dollars kiezen is een directe besparing!
Ik had het dit keer bij Ralph Lauren, de jongen die me hielp adviseerde om voor dollars te kiezen.
Ik heb deze vraag ook gekregen bij Tommy Hilfiger. Gekozen voor dollars. Koers is gunstiger. Betalen in Euro's doe ik in Nederland wel weer.
Vorig jaar zag ik het alleen bij Loft maar dit jaar kon je in meerdere winkels in euro's betalen. Soms keken ze me wel vreemd aan als ik toch gewoon voor de dollar koos. Was trouwens gewaarschuwd door dat andere topic op dit forum. Daarom wist ik dat dollar voordeliger is.
Problemen met credit card?
vroeg me af of er mensen zijn die nu in Florida zijn en met credit card betalen problemen ondervinden.
Een collega van mij is juist terug uit de USA en die vertelde mij dat beiden credit cards van hem niet geaccepteerd werden en dat zelfs de bank hiervan op de hoogte was.
Naar het schijnt zijn de voorwaarde veranderd en neemt men de pin code die op de CC staat niet aan. dit zou volgens zijn bank nog tot oktober volgend jaar dus 2015 zo zijn.
Zelf heb ik er nog niks van gehoord en ga dus navraag doen hierover maar was benieuwd of degene die er nu zijn hier al iets van gemerkt hebben?
Re: Problemen met credit card?
Om welke credit kaarten ging het? Was het enkel bij betaling met de credit card of ook bij het opnemen van geld via een atm? Nederlandse credit kaart of Belgische? Ik vertrek over 14 dagen naar Florida en mijn bank heeft hier toch niets van gemeld.
Familie van mij is op het moment in Florida en die laten hun creditcards behoorlijk wapperen. Hebben dus nergens last van. (ING en VSA Worldcard)
Ook hier geen probleem hoor! Wij melden wel altijd even bij de Visa dat we in Amerika zitten, helpt altijd!