Een jaarkaart (annual pass) heeft geen foto. Is zelfs niet van plastic, maar van goedkoop karton.
Afdrukvoorbeeld
Een jaarkaart (annual pass) heeft geen foto. Is zelfs niet van plastic, maar van goedkoop karton.
Ik heb gehoord dat je de hopperfunctie ook later op de dag nog kunt toevoegen aan je disneyticket. Hierbij gaat het gewoon om een dag ticket! Wij willen naar Animal Kingdom en als we nog de puf hebben daarna tegen een uurtje of 5 naar de studio's. Is het mogelijk om dan de hopperfunctie pas bij de studio's er bij te kopen? Weet iemand dit? alvast bedankt.
Wijzigen kan alleen maar zolang de pas nog niet is gebruikt...
Niet helemaal juist: je kunt élke pas nog aanpassen of upgraden, zolang deze nog een tegoed heeft. Maar een 1-dags pas heeft geen tegoed meer nadat je door het poortje bent gegaan, dus daarmee lukt het niet meer.
Ze schreef namelijk dat het om een 1 dagskaart ging
Ik had het dus goed gelezen, daar op juist geantwoord, dat na aanbreken, van deze, dit niet meer mogelijk is. :lol:
Da's dan wel cheap. Mijn Disneyland Parijs pas heeft wel een foto...
Ok, dat is duidelijk, bedankt voor jullie vlugge reactie
Hallo Luitjes,
Wij gaan in April/Mei weer eens iets meer als drie weken naar Florida en willen dit keer, bij gebrek aan de oude "Fun in the Sun"-tickets, gebruik maken van de Disney's 21-Day Ultimate Ticket.
Nu is onze vraag of ze daar niet moeilijk over gaan doen bij Disney omdat deze tickets eigenlijk voor de UK zijn. Heeft iemand al ervaring met deze tickets? Alvast bedankt!
\\:D/\\:D/\\:D/\\:D/
Nee hoor,geen enkel probleem. Wij hebben vorig jaar via undercover tourist deze 21daagse besteld! Je krijgt ze snel thuis geleverd in een doorzichtig plastic mapje, even checken of het de juiste zijn en je huppelt zo de poorten van Disney binnen.
ik heb even een vraagje
kwam via, via (door eerst op een link van een coupon te klikken en dan doorklikken) op een site terecht
http://www.greatorlandodiscounts.com...-vacations.htm
Nu is het misschien een hele domme vraag, maar ze bieden hier tickets voor 2 dagen disney + een dag waterpark voor $180.
Maar is dit nu voor 1 of 2 personen voor die prijs?
En heeft iemand ervaring met deze site?
Kan je alleen telefonisch bestellen? Mijn engels niet heel super en zeker niet aan de telefoon, dus boek liever online, maar ja, voor een leuke korting wil ik wel bellen...