Nee, de prijzen van de tickets bij Walt Disney World, blijven gelijk, of er moet net als jij gaat een prijsverhoging zijn.
Afdrukvoorbeeld
Nee, de prijzen van de tickets bij Walt Disney World, blijven gelijk, of er moet net als jij gaat een prijsverhoging zijn.
Ik ga vandaag eindelijk eens de prijsvergelijker bijwerken.
Da's toch alweer een tijdje terug dat ik dat voor het laatst heb gedaan .... ;)
Tips voor andere / nieuwe aanbieders?
http://www.floridatix.co.uk
Ik weet niet of je deze al eens gezien hebt maar vond de prijzen wel oké...
Zeker ook omdat zij de 14 dagen unlimited ticket verkopen.
AttractionTix.co.uk geeft komend weekend 5 % korting met de code summer5.
Daar heb ik verder niet naar gekeken aangezien we al voorzien zijn van tickets.
Haha Trails....nee Jan zwemt niet in het geld.....bezoek onze website maar eens (zie onderschrift). We moeten er echt voor sparen. @Mushu rusten doen wij ook snachts hoor :-)
Na overleg binnen het gezin besloten om 6 parken te doen. Ik wil Seaworld en Harry Potter Park (Universal) en gelukkig wil "de rest" dat ook. En de andere 4 parken laat ik aan de kids over met dien verstande dat we redelijk gunstige combitickets kunnen kopen. Komen we wel uit! Huis wordt 8 dagen i.p.v. 10. We willen nog zoveel meer dus dat staat vast.
@Trails....jullie belevenissen gelezen op jullie Blog/Website heel leuk!!
Bezoek ook onze website een lees mee als je dat leuk vind....je kunt ook een berichtje achterlaten in het gastenboek.
Gr. Jan
Spijtig genoeg bestaat er geen gunstig combi ticket voor disney en universal . En wat van een tweedagen disneypas met waterpark optie , je kan dan twee dagen disney doen daar kan je ook twee dagen waterpark mee doen .
Ik zie dat meerdere van jullie ervaring heeft met Billy Boy Tickets: http://www.greatorlandodiscounts.com/.
Wij willen graag tickets aanschaffen (al betalen) in Nederland en pas in Florida ophalen.
Op de site van Billy Boy Tickets, kan ik niet terugvinden hoe je dat aangeeft.
Wat als ik ze nu aanschaf en pas over een maand kom ophalen, kan dat ?