Dat is correct :up:
Afdrukvoorbeeld
Dat is correct :up:
Allright, begon even te twijfelen omdat ik op een ander forum had gelezen dat je juist wel je 2e naam moest doen maargoed :)
Dan ga ik nu de aanvragen indienen ben benieuwd!
edit:
en we hebben "toestemming" :D
Nog even ter aanvulling: als je de ESTA gaat invullen staat er in de helpfunctie :
"..Vul voornaam in zoals deze in uw paspoort staat vermeld onder naam of voornaam. Vul alleen uw eerste voornaam hier in. Uw voornaam is vereist voor de verwerking van uw aanvraag.."
Rest mij de vraag op welk forum jij hebt gelezen dat je juist wel je 2e naam moet opgeven :confused:
Ik zat te kijken bij de engelse ESTA
En het was voor mij niet helemaal duidelijk wat ze met 'middle name' bedoelde. Het forum waar ik dat gezien heb durf ik zo 123 niet te zeggen, was niet hier in ieder geval :)Citaat:
Enter your first (given) name as the first name appears on your passport under the First or Given Name field. Do not include the middle name in this field. First name is required to complete the application. If you have no first name, then enter the letters FNU which stands for First Name Unknown.
Wij vertrekken 30 augustus naar Florida en hebben 2 weken geleden vast onze Esta aangevraagd.
Allebei de aanvragen zijn goedgekeurd en staan als betaald geregistreerd. Nu is er echter maar 1 aanvraag van de creditcard afgeschreven.
Mijn partner is eerder geweest en zijn vorige Esta was nog geldig, maar niet meer tijdens onze aankomende vakantie.
Kan het hier iets mee te maken hebben en wordt het dan alsnog afgeschreven?
Als de Esta nog geldig is (2jaar) hoef je niet te betalen.
Van belang is dat je controleert of je ESTA goedgekeurd is. Je kunt je ESTA status hier controleren. Klik op <Retrieve Application>
Voor alle duidelijkheid nog eens:
Dit staat op de site:
http://www.paspoortinformatie.nl/ned...lgemeen#faq-11
Als in het documentnummer van de Nederlandse reisdocumenten een "0" staat, is het dan het cijfer "0" (nul) of de letter "O"?
In het documentnummer van de Nederlandse reisdocumenten komt de letter "O" niet voor. Het is wel mogelijk dat het documentnummer het cijfer "0" (nul) bevat.
Documentnummer
Webpagina | 07-10-2011
Kenmerk: Documentnummer
Plaats
Houderpagina en de Nederlandse identiteitskaart. Papieren pagina’s na de houderpagina van de paspoorten.
Eigenschap
Het nummer is gelasergraveerd op de kunststof houderpagina van de paspoorten en op de Nederlandse identiteitskaart. Conische laserperforatie in iedere papieren pagina na de houderpagina.
Opbouw nummer: positie 1 en 2: letters, positie 3 t/m 8: letters en/of cijfers en positie 9: een cijfer. De letter “O” komt in deze documentnummers van de Nederlandse reisdocumenten niet voor. Het cijfer “0” (nul) kan wel voorkomen.
Wijze van controle
Leesbaar met het blote oog (gelasergraveerd documentnummer). Zichtbaar met behulp van doorzichtlicht (geperforeerd documentnummer).
Als je getrouwd bent is het dan de bedoeling dat je je meisjesnaam invult?