AA vanaf waar dan?
Afdrukvoorbeeld
AA vanaf waar dan?
BRU naar NY
Thnks... !
Gratis inflight entertainment op alle vluchten Delta Air Lines
ATLANTA - KLM-partner Delta Air Lines heeft op 1 augustus onder de naam 'Delta Studio' gratis entertainmentopties geïntroduceerd op alle binnenlandse vluchten. De Amerikaanse luchtvaartmaatschappij zet hiermee naar eigen zeggen een nieuwe standaard met betrekking tot het gratis entertainmentaanbod.
Passagiers krijgen op vluchten van langer dan anderhalf uur en ongeacht de serviceklasse toegang tot een selectie entertainmentopties. Dat geldt overigens niet alleen voor vliegtuigen met videoschermen in de rugleuningen. Op vliegtuigen die voorzien zijn van een WiFi-systeem kunnen passagiers door middel van on demand video streaming via hun eigen laptop, smartphone of tablet genieten van het vernieuwde entertainmentaanbod.
Bron: zakenreisnieuws.
Ik ben ook heel positief over Delta.
Zeker nadat ik een aantal malen flink teleurgesteld ben door United met vertragingen en consolations die ik United kon aanrekenen.
De afhandeling door United was dusdanig slecht dat ik nooit meer met United zal vliegen.
Ook niet als er een goede aanbieding is.
Maar, dit even of topic, ik ben een grote fan van Emirates.
Vooral de A380 vind ik een zeer prettig toestel.
Jammer dat er geen Emirates verbinding is die ik wil richting USA. :-(
Transatlantische vluchten zijn dus met een 767-300. Vandaag de e-tickets in de postbus gevonden.
Weet nu wel niet goed of een 767-300 bij de meer comfortabele, dan juist verouderde toestellen hoort?
Maar wat nu als dit eens het geval zou zijn?
Dan ga je niet vliegen??
Ben gewoon benieuwd of wat we gaan krijgen al een goede start is van onze vakantie...