Wij hebben op onze oude tomtom one de kaart van Amerika laten zetten. Kopen we een nieuwe tomtom voor hier in Nederland zijn we ook weer up to date hier. Kaart Amerika kostte 39,95.
Afdrukvoorbeeld
Wij hebben op onze oude tomtom one de kaart van Amerika laten zetten. Kopen we een nieuwe tomtom voor hier in Nederland zijn we ook weer up to date hier. Kaart Amerika kostte 39,95.
@ Lannie
Ik ben blij dat je hier op heb kunnen besparen, ik zal nog wachten tot volgende zomer juist voor dat we vertrekken zodat we de recenste kaart er op hebben staan, hopelijk is er dan ook een actie dat we dan een beetje kunnen besparen, is toch altijd leuk hé :D
Hans.
Ik heb de POI's gedownload die bij FAQ's staan. Uitgepakt en in de map 'United States' gezet. POI gezocht, o.a. bij nuttige plaatsen, nergens te vinden. Vervolgens ze als hoofdmap op de Tom Tom geplaatst (dus niet onder USA), opnieuw zoeken. Vindt weer niets.
Doe ik iets verkeerd?
Bij mijn weten horen ze in de map waarin de kaart staat, in dit geval dus 'United States'. Maar na het overzetten moet de TT wel even uit- en weer aangezet worden (en voor de zekerheid losgekoppeld van de PC, als daar nog sprake van is).
Hebben we het hier over een legale versie van de "United
States"???
Wij hebben de kaart (geheel USA) erop laten zetten (in winkel) maar wel via tomtom, daar staan al POI op..........hoefde ik dus niet meer te doen.
Ja, afgelopen week via de TomTom-site gedownload. Met 10 euro korting zelfs:) ! Werkt naar behoren. Ook al aan en uit geschakeld, maar nog steeds geen POI's te vinden. Gelukkig staan de Disneyparken er allemaal wel in, maar had een Appelbee's bijvoorbeeld wel handig gevonden;)
Op de TomTom site kan je toch ook inloggen (of via TomTom Home dacht ik) om zo diverse POI's te downloaden? Zo had ik bijv. alle Wal-Marts er in staan en nog wat restaurants.
Onze Tomtom heeft toch wel even nodig om de Amerikaanse kaart in te laden. Misschien dat andere merken dat niet hebben maar een half uurtje tot uurtje hebben wij elke keer wel nodig.