Temperaturen tussen de 9 en de 22 graden. Ik denk dat je moeite hebt om weer droog te worden na :)
Afdrukvoorbeeld
Temperaturen tussen de 9 en de 22 graden. Ik denk dat je moeite hebt om weer droog te worden na :)
Vorig jaar in februari ook gedaan. Doorweekt waren we. Net buiten de attractie staat wel een people dryer...
Maar ik zou het niet meer doen als de buitentemperatuur niet "zomers" is.
Ik was aan het kijken naar kaartjes en Undercovertourist stuurt de kaartjes niet meer gratis naar Nederland. Dat kost nu 30 dollar. Bestellen via Orlando Ticketdeals.uk kost 25 pond. Dus nu via Duitsland bestelt(ATD), die rekenen niets extra's. Hierover nog niets kunnen vinden, maar toch een extra kostenpost waar je rekening mee moet houden.
de orlando flex tickets plus, kan je daarmee ook hoppen, dus meerdere parken op 1 dag doen, ik kan dat nergens terugvinden....
@ AenG,
Ja dat kan je. onbeperkt gebruik van alle themeparks gedurende 14d. Al bezoek je ze allemaal in 1dag.:roll:
Als je nu een Universal park en bijv. Seaworld op één dag wilt doen, dan moet je wel 2 keer parkeergeld betalen.
Voor de Universal parken is er een gezamenlijke parking.
Als je Seaworld en Aquatica op één dag wilt doen, dan weet ik het niet precies betreft parking, ik dacht dat je dan één keer hoeft te betalen.
Wij gaan augustus met onze dochters van dan 13 en 11 naar Florida. Wie kan ons iets meer over dit park vertellen. We zijn alle vier gek van achtbanen en onze oudste dochter is gek van Harry Potter, vandaar dat dit park ons wel wat lijkt.:lol:
Wat wil je exact weten?
Misschien goed om even na te gaan hoe het forum in elkaar steekt. Er is al een topic over dit onderwerp waarin vrijwel alle aspecten van IAO aan bod komen.Kijk en klik maar eens hier. Ook de site van Universal biedt erg veel informatie over de shows en de attracties. Heb je toch nog gerichte vragen, dan kan je ze misschien het best in het betreffende topic stellen. Zo blijft het forum ook lekker overzichtelijk, toch?
Universal City Studios LLLP, eigenaar van onder andere Universal Studios Florida, heeft gisteren aangekondigd dat er dit jaar een hele boel evenementen op til staan ter ere van de verjaardag van het moederbedrijf. Filmmaatschappij Universal werd namelijk in 1912 opgericht, wat niet minder dan een volle eeuw geleden is. Reden genoeg om te feesten dus!
In een persbericht liet Universal weten dat Universal Park’s and Resorts onderdeel zal uitmaken van de verjaardagscampagne. Zowel Universal Studios Florida als Universal Studios Florida zullen straks dus deel uitmaken van het feest dat door verwijzingen naar de beginjaren in onder andere attracties en merchandising naar voren komt. Het resort in Orlando krijgt zelfs een spektakel van formaat om Universal’s grootse nalatenschap te vieren. Het park in Hollywood krijgt geen nieuw spektakel zoals het zusterpark en toch zullen de bezoekers hier dichter bij de oude filmsterren staan. Ook in 2012 zal de bekende Studio Tour zijn bezoekers immers langs verschillende originele filmdecors brengen. De Studio Tour bevat onderdelen die ondertussen al dateren van de eerste Dracula-films uit de jaren ’30.
Dankzij de verwijzing naar een ‘spektakel van formaat’ lijkt het er nu op dat Universal Studios Florida eindelijk de langverwachte avondshow zal krijgen. Meer details omtrent dit nieuwe spektakel zal Universal in februari vrijgeven wanneer ze ook hun nieuwe logo bekend maken op de première van ‘Dr. Seuss’ The Lorax‘. Andere nieuwigheden voor 2012 in Orlando die reeds bevestigd waren zijn een attractie rond Despicable Me (Verschrikkelijke Ikke, nvdr) en een renovatie van dark ride The Amazing Adventures of Spider-Man. Het park in Hollywood krijgt dan weer een eigen Transformers the Ride, een kopie van de gelijknamige attractie die vorig jaar in Universal Studios Singapore opende.
Bron: http://www.parkspot.eu/nl/?p=2791
Graag wil ik kaarten bestellen voor Universal studios en adventure park voor 2 dagen. De kaarten zijn via de website van Universal te bestellen en uit te printen voor 115 dollar exclusief tax. Heeft iemand een idee hoeveel tax er betaald moet worden? Iemand ervaring hiermee?
Via undercovertourist zijn ook kaarten te bestellen. Dit is alleen best prijzig om te versturen. Je kunt de kaarten ook afhalen in USA bij een UPS kantoor want blijkbaar langs het park ligt. Iemand hier ervaring mee?
Wat is wijsheid..