Ook wij hebben vandaag weer nieuwe Esta's aangevraagd. De oude waren nog een paar maanden geldig maar niet lang genoeg voor de komende vakantie. Ik ben toch altijd weer blij als ik 5 keer "approved" zie langskomen. :cool:
Afdrukvoorbeeld
Ook wij hebben vandaag weer nieuwe Esta's aangevraagd. De oude waren nog een paar maanden geldig maar niet lang genoeg voor de komende vakantie. Ik ben toch altijd weer blij als ik 5 keer "approved" zie langskomen. :cool:
Hier ook net een nieuwe aanvraag gedaan, fluitje van een cent. Uhhhhh fluitje van $14
[EDIT]En na 2 minuten is de toestemming verleend[/EDIT]
Group Information
Group ID: XXXXXXXXXX (Mod. Ta2 Gerrit; >>nummer verwijderd-fraudegevoelig<< )
Contact First (Given) Name: CARIN
Create Date/time: Sun, 2 Jun 2013 14:18:00
na het invullen van de estaformulieren kreeg alleen dit automatische mailtje binnen, is dit alles wat je krijgt???
Ik heb gisteren ook het formulier ingevuld en kreeg een zelfde mailtje.
Komt er nog een soort van goedkeuring achteraan?
Het is voor ons ook de eerste keer ....
edit:
Oke, ben er inmiddels achter dat er toestemming is verleend.
Gewoon via de status van de website. :-)
Ik heb vandaag de esta's voor mijn gezin aangevraagd en we zijn allemaal goedgekeurd!
Ook een ESTA gerelateerde vraag, maar dit juist met het tegen over gestelde te doen. Om juist geen ESTA aan te vragen. Dit komt naar aanleiding van persoonlijk ervaring met de Amerikaanse grens overgang op het vliegtuig. Maar ik was er niet zeker van, al ben ik al geiinformeerd. Het is meer een dubbele check of andere mensen hier al ervaringen mee hebben gehad.
Sinds November 2008 heb ik aan Amerikaans B1/B2 Visum, die ik had aangevraagd om langer dan de VWP regels van 90 dagen in Amerika te verblijven. Ik de tussentijd had ik ook nog mijn ESTA verlengd terwijl dit geen eens had gehoeven , tenminste zo ben ik geiinformeerd op het vliegveld. Hoe dan ook in December reis ik weer af naar Florida met mijn B1/B2 (bezoekers/zaken) visum en mijn ESTA loopt af in November. Volgens diverse bronnen hoef ik geen ESTA in te vullen sinds ik al een geldig (tot 2018) Amerikaans bezoekers visum heb. Enig advies wat ik moet doen, wat ik zo ver dus heb gelezen hoef ik geen ESTA meer (tot en met 2018) aan te vragen vanwege dit visum.
Enig aanvullend advies van mede forum leden?
Zolang als je B1/B2 visum geldig is val je niet onder het Visum Waiver Program, m.a.w. ESTA is dan beslist niet nodig!
Even snel een vraagje over de aanvraag van de ESTA.
Er staat "First name" en dat je dit in moet vullen zoals het op je paspoort staat. Nou staat er op mijn paspoort "xxx xxx". Echter er staat ook alleen je "eerste voornaam" dus dat zou betekenen alleen "xxx" is dat correct?
edit:
ivm privacy naam verwijderd