Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken
Zijn er ook meerdaagse tickets aan de kassa bij Disney te koop, of moet je die via de site (welke aanbieder je dan ook neem, overzicht is super !!!) bestellen om je voordeel er uit te halen. Wij weten nog niet precies hoe we de 4 dagen in Orlando willen besteden. Disney wordt het gegarandeerd, maar we willen ook beslist naar Seaworld.
Meerdaagse tickets zijn uiteraard ook gewoon aan de kassa bij Disney verkrijgbaar. Maar dan betaal je dus de "normale" Disney-prijs. Je kunt beter dan ter plaatse bij één van de lokale aanbieders langs gaan en daar je tickets kopen. Dat scheelt je al gauw zo'n $10 per ticket (voor meerdaagse tickets). Als je maar één of twee dagen naar Disney gaat kun je beter je kaartjes bij Disney zelf aan de kassa kopen.
Heeft iemand weleens kaartjes besteld via Tickets2you.net?
Ik wil voor mijn vakantie half februari graag 2 Adult 5 dagen MYW + park hopper+ waterpark fun & more tickets bestellen en deze website kwam als goedkoopste uit.
De tickets zijn daar €232,50 per stuk (omgerekend met de dollarkoers van vandaag)
De pickup locatie zou voor ons geweldig zijn aangezien 1 van de 9 pickup locaties precies naast ons hotel is.
Vandaar dus dat ik graag wil weten of iemand ervaring met ze heeft of weet of ze betrouwbaar zijn.... Of dat het toch veiliger is om via Undercovertourist te bestellen voor een paar Euro meer... (ongeveer €238,- per stuk)
E.e.a. ziet er m.i. wel redelijk betrouwbaar uit. Als je ze ter plaatse gaat ophalen vraag dan duidelijk of het ongebruikte originele tickets zijn. En op de tickets even goed kijken of de afgiftedatum recent is.
Voordeel van een duidelijke ophaallocatie is dat je er bij problemen altijd weer eventjes langs kan gaan om het recht te zetten.
Ik had ze trouwens ook al eerder gezien en twijfelde erover om ze op te nemen in mijn overzicht.