Zou helaas niet de eerste keer zijn :(
Afdrukvoorbeeld
Het zijn 2 groepen.
Een groep die de actiesopdrachten doet en een groep waar er een paar worden uitgekozen om bijvoorbeeld de eetopdracht te doen. Als je je aanmeld, dan zou je kunnen aangeven dat het gaat om de acties (hangen, klimmen, etc.) Er val er dan steeds 1 af tot de finale waarbij je tegen een ander moet met de 2 auto's in de lucht.
Verder durf ik zo niet ana te geven of je iemand anders kan aanmelden zonder dat je het weet, aangezien er van et voren al allerlei zaken besproken worden met de deelnemers voordat de show begint.
Misschien toch zelf mee doen :D
Grz
Ton
Wanneer je vliegt met Aerlingus kun je voor 98 euro volw en 90 euro kids tm 9jr 14 dagen lang onbeperkt naar de beide parken. Door je boeking te beheren kan je deze optie aangeven (dus ook achteraf).
Waarschijnlijk is deze vraag (of een soortgelijke) al een keer gesteld, maar ik zit enorm te twijfelen!
Ik (21 jaar oud) ga in Januari of op woensdag de 18de, of op donderdag de 19de naar Seaworld en Universal Studios. Van Seaworld weet ik dat het in een dag mogelijk is om alles te zien. Ik reis alleen (dus met een aardig tempo, omdat ik niet hoef te wachten op anderen, in de single rider rij kan etc.)
Nu zit ik te twijfelen of ik alleen Islands of adventure zal bezoeken, of ook Universal. Ik heb de plattegronden bekeken en al lijkt Universal Studios klein, het zal best uitgestrekt zijn. Ik ben wel al een keer in Universal Studios Hollywood geweest)
De uren zijn:
IOA - woensdag - 09:00 AM - 07:00 PM
donderdag - 09:00 AM - 06:00 PM
US - beide dagen - 09:00 AM - 06:00 PM
Lijst van attracties die ik graag zou willen bezoeken als het kan.
US:
Hollywood Rip Ride Rockit (weet nog niet of ik durf)
Twister
Revenge of the mummy
Disaster
Men in black
Simpsons ride
E.T. adventure
IOA
Poseidon's fury
Alle dingen van Harry Potter
Jurrassic park river adventure
Dudley Do-Right's Ripsaw Falls
Pluto's Bilge Rat Barges
The amazing adventures of Spider-Man
The incredible Hulk roller coaster (weet nog niet of ik durf)
Misschien hebben jullie advies :)
Het Harry Potter gedeelte was toen wij er waren ontiegelijk druk, maar alsnog kon je wel snel doorheen als je inderdaad gebruik maakte van de single riders lijn. Nu ken ik alleen IOA, en US niet. maar als je alleen deze attracties wil doen, zal het denk ik wel lukken. Ook heb ik al meermaals op het forum gelezen dat mensen die al vaker in beide parken zijn geweest, dit ook doen.
Als je het wel gaat doen, kijk even op de drukte kalenders, zodat je een relatief "rustige" dag kunt pakken.
Ik zelf heb voor de studios gekozen omdat ik meer voor de films ben...wij zijn er 2 weken geleden geweest, we hebben alle attracties gedaan behalve rip ride want ik ben geen held in achtbanen ;) we waren er om 10 uur en savonds om 5 uur zijn we richting het hotel terug gegaan....het langst wat ik heb moeten wachten was denk ik 15 min. bij de mummy voor de rest konden we zon beetje gelijk instappen, dit was wel een gelukje voor ons!
Vrienden van ons zijn in het laag seizoen op 1 dag naar de 2 parken geweest en hebben best wat gezien maar ze zei wel dat ze achteraf toch anders had willen doen want dat ze het zonde vindt nu dat ze zoveel toch niet gezien hebben...Ik vond de keuze ook moeilijk maar heb tot nu toe geen spijt gehad, ik vond de studios super!
Succes met kiezen!
Je kan beter een park nemen. De afstand tusen de parken is wel niet heel groot, maar je loopt toch veel. En verlorentijd is niet in te halen. Verder wil je juist wel alle attracties die in trek zijn. En wat je nu niet bezoek geeft je een rede om terug te komen.
Grz
Ton
Bedankt voor de tip over de drukte kalender. Heb het bekeken en op de dag dat ik wil gaan, zijn beide parken groen. Ik denk dat ik toch een ticket koop voor beide parken, de meerprijs is maar 30 dollar. Toch maar even verder lezen op het internet. Ik kan nog altijd van mening veranderen :)
Haha daar had ik nog niet eens over nagedacht, dat het waarschijnlijk koud zou zijn voor een water attractie!