Re: Problemen met Debitcard (betaal-/pinpas) bij Walmart / Target
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
JKG
..................... ben alleen benieuwd hoe dat zit met creditcards via een bank.
Veel creditcards van banken e.d. worden uiteindelijk door ICS uitgegeven en beheerd. O.a. van ANWB en AbnAmro.
Zoals ik elders op dit forum al eens heb gepost vindt ICS het aan te raden om even door te geven wanneer je in de USA verblijft, liefst met een GSM nummer waarop je bereikbaar bent.
Een paar maanden terug toen ze wisten dat ik niet in de USA was en er plotseling toch iets met mijn cc. geprobeerd werd kreeg ik direct een SMS-je of ik met spoed contact met ze wou opnemen. Het was gelukkig loos alarm. ( Dollar car rental had gekeken of mijn nieuwe cc nummer klopte)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
knaapje
Een paar maanden terug toen ze wisten dat ik niet in de USA was en er plotseling toch iets met mijn cc. geprobeerd werd kreeg ik direct een SMS-je of ik met spoed contact met ze wou opnemen. Het was gelukkig loos alarm. ( Dollar car rental had gekeken of mijn nieuwe cc nummer klopte)
Netjes van ICS, dat SMSje. :) Ik zit zelf bij de ING. Mijn vriendin bij ICS. ING zal wel niet via ICS gaan? Doet ICS ook Mastercard of alleen VISA?
ICS doet zowel MC als Visa, maar volgens mij niet voor "iedereen".
In ieder geval Visa voor de ANWB en MC voor ABNAmro (ICS is een dochter van ABNAmro).
Zie: https://www.icscards.nl/nlic/portal/...t/ics/over-ics