Gisteren toch maar via Alamo.co.uk/brits geboekt want inderdaad die link van Britisch airways lijkt leuk maar als je daar staat en ze vragen om ID heb je dus een probleem.
Afdrukvoorbeeld
Gisteren toch maar via Alamo.co.uk/brits geboekt want inderdaad die link van Britisch airways lijkt leuk maar als je daar staat en ze vragen om ID heb je dus een probleem.
Lijkt me heel verstandig,..
Had je wel een mooie prijs, ik zag dat onze prijs van maandag ,dinsdag 170 pond duurder was en vandaag 285 pond duurder dan maandag.
Hoe dan ook je kan alsnog annuleren en opnieuw boeken (houd dan wel even de wisselkoers in de gaten, kan je maar zo 90 euro kosten in 3 dagen :o).
Ja de Pond heeft het iets duurder gemaakt voor een Mid-size SUV voor 29 Dagen een prijs van 693,89 Pond, omgerekend €815,00 op dit moment. Wel in Atlanta/Georgia gehuurd dus niet in florida!
Vandaag midsize SUV gehuurd bij Eautohuur voor 20 dagen voor Vol tot Vol voor 534,00 euro voor Maart 2013
Ik gok, de auto vol met benzine meekrijgen en dan ook weer vol met benzine inleveren...
Weet iemand of je bij Alamo in Miami de pincode van je creditcard nodig hebt voor de borg van huurauto?
We hebben een fly & drive geboekt en de huurauto is dus betaald. Mijn vriend is de hoofdboeker en daarom moeten we zijn creditcard gebruiken. Hij weet alleen zijn pincode niet. De bank zou deze binnen vijf werkdagen toesturen, maar dat is al meer dan een week geleden en we hebben nog niets ontvangen...
Tip: verander daarna de pincode gewoon in dezelfde als de pinpas. Dan vergeet je hem niet zo snel (kan natuurlijk ook als een groter risico gezien worden - twee pasjes met dezelfde pincode). Maar dat is net wat je persoonlijk het prettigst vindt.
Zelf ben ik niet zo'n held in verschillende codes onthouden. Dus vandaar dat ik in ieder geval mijn CC en pinpas met dezelfde pincode heb :)
Dank je voor de tip :-) Dat had ik ook al tegen mijn vriend gezegd.. maar ja, daarmee hebben we voorlopig de pincode nog niet! Morgen maar even met de bank bellen..