Grappig, smaken verschillen blijkt wel weer.
voor ons is het juist ons favoriete restaurant en hebben verleden week onze laatste vakantie avond ook nu weer afgesloten met Tony Roma.
nog nooit ergens zulke spareribs gegeten als daar.
Love it
Afdrukvoorbeeld
Idd, smaken verschillen. Vind bij Tony Roma's ook de baby back ribs het lekkerst. Zitten nu in Orlando en ben er gisteren nog geweest. Ga gemiddeld 4/5 keer per vakantie daar heen. Moet zeggen dat Manny's ook errug lekker is. Dit jaar op aanraden van medeforummers voor het eerst daar naar toe geweest, maar heerlijke biefstuk! Staat nu ook op ons favorieten lijstje. Wel zeer druk en supergrote appetizers en toetjes, dus lekker delen ;-)
Ja ik bedoel die Manny's. En dan de vestiging op de 27 iets voorbij Southern Dunes. Altijd druk, maar erg lekker gegeten.
Bij Manny werken ze met "call ahead seating", niet reserveren maar als je voordat je vertrekt thuis even belt dan zetten ze je al op de wachtlijst. Onze ervaring is dat dit enorm kan schelen in de wachttijd :o
Outback biedt deze service ook!
Kent iemand deze site? http://mobile.restaurant.com en heeft iemand wel eens kortingsbonnen via deze site gekocht en er mee gegeten? Ik ben op zoek naar ervaringen!
Hallo mensen,
Ben net weer terug van een week Clearwater Beach en de tweede week in Orlando En heb 2x gegeten bij Steakhouse Longhorn en het was 2x GEWELDIG. Vooraf hadden we de Firecrackers [soort wrap met kip in een sausje] en daarna allebei een waanzinnig lekkere steak.Je kiest zelf het gewicht en hij wordt klaar gemaakt zoals jij het wilt. Met drinken erbij was ik nog geen 53 dollar kwijt. AANRADER.[Hij zit o.a. naast de premium outlet]
Helemaal mee eens, echt super lekker bij Longhorn!