Kijk dat zijn prijzen !
Afdrukvoorbeeld
geboekt: 615 Euri's pp Amsterdam-Tampa 5 juli United via Chicago.....niet slecht!!!:)
Nu nog ergens rond 16 maart (retour rond 28ste) iets vreselijk voordeligs vinden voor 2 pers. Liefst aanvliegen op Fort Myers.
Ik krijg er wel vierkante ogen van....pff. Any suggestions? US blijft het voordeligst op mijn scherm.
mmmm ja, zoiets gaat het wel weer worden. Afgelopen nov. ook zoiets betaald. Maar omdat ik vorig jaar april 298 betaald heb voor Brussel-frankfurt-Charlotte-Ft Myers (half dood aangekomen :shock:, maar wel intens gelukkig om heel goedkoop mijn moerasland weer te zien) blijf je toch, tegen beter weten in, zoeken naar goedkopere stoelen. Goeie ouwe tijd:-({|=
Ik heb vorige week vlug geboekt voor men ouders.
Ze zijn dan 25jaar getrouwd en ik en men broer en zus wouden hun een mooie cadeau geven!
De tickets waren 274eur p.p geboekt via connections.
van 6sept tot 30sept
ZEER mooie prijs leek me!
Breaker, mag ik vragen of je dit via internet hebt geboekt of heb je Connections gebeld? Was dit een tijdelijke aanbieding of vind je deze prijs nog steeds bij hun?
Ik vlieg steeds heen weer dus ben erg geinteresserd, dat begrijp je......:). Ik zoek stoelen voor maart en november.
Breaker is even niet aan boord, dus spring ik er maar even in. DE aanbiedingen bij connections wisselen per dag, het loont dus de moeite om gedurende de aanbiedingsperiode regelmatig even te controleren of er nog 'nieuws' is. De huidige aanbiedingsperiode loopt volgens de site tot 23 januari. Verder is van connections bekend dat je er (soms) telefonisch hele leuke deals kunt maken. Bel, want dan weet je het wel... Ben je al geabonneerd op de nieuwsbrief?
Ik ga niet in 2010 naar Florida maar in de paasvakantie van 2011 (22 april - 8 mei ).
Via welke site is nu het beste om vliegtickets te boeken en moet je dat gelijk doen wanneer deze data beschikbaar zijn (wanneer zullen deze beschikbaar komen?) of moet je wachten op specifieke aanbiedingen? klopt het dat vliegen van Amsterdam duurder is tov Brussel?