Re: 3 dagen entree Disney
Disney tickets worden pas vanaf dag 4 goedkoper. Dus goedkoper zullen ze niet worden.
Kaarten vooraf kopen of ter plekke?
In april ga ik met mijn vriend een reis door Amerika maken.
We verblijven 5 nachten in Orlando en we willen graag
een bezoek brengen aan Animal Kingdom.
Nu vertelde een collega van me dat je op diverse plaatsen in Orlando kortingsbonnen kan krijgen voor toegangskaarten en dan we dan beter kaarten ter plekke kunnen kopen? Klopt dit? Of is het toch veel handiger om de kaarten via internet te bestellen?
Re: Kaarten vooraf kopen of ter plekke?
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken
Hallo allemaal,
Voor onze reis in juli ben ik flink aan het uitzoeken geblazen waar ik de tickets het goedkoopste kan bestellen. Dit kwam voor ons het voordeligste uit bij ticketmania, maar nu verzenden zij niet meer buiten Amerika.
Is het dan slim om ze nu te bestellen en ter plaatse af te halen (bij Billy Boy's Tickets), of als we aankomen naar dat kantoor rijden en daar tickets kopen en meenemen? Wat is dan het voor of nadeel?
Dan nog een andere vraag, als we maar 1 dag naar WDW willen is het voordeliger om bij WDW het ticket te kopen. Sta je bij WDW in een lange rij (in juli) om een ticket te kopen, of kan ik die dan beter van tevoren bij Disney bestellen?
Voor alsnog is het plan om 1 dag naar Magic Kingdom, 1 dag naar Sea World, 1 dag naar Kennedy Space Center te gaan en de Cirque du Soleil voorstelling te zien. Eventuele promocodes of andere tips voor juli 2009 zijn uiteraard welkom :grin:
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken
Eéndaagse Disney-tickets zijn het voordeligst bij Disney zelf, aan het loket. En de rijen zijn eigenlijk nooit erg lang, al kan het soms wel eens lang duren voor je aan de beurt bent als de idioten voor je moeilijk aan het doen zijn (nog ter plaatse moeten beslissen welke tickets ze nemen, hun creditcard weigert, ze gewoon aan het zeuren zijn, etc.).
Disney Tickets: VIP passen
Weet iemand of er V.I.P. passen te koop zijn wanneer je niet in het Disney hotel verblijft?
En zo ja, waar en hoe zijn die te verkrijgen en wat kosten ze?
Ik ben benieuwd naar de reacties!
Re: Auto of Disney transport
Veel hotels in Kissimmee bieden gratis shuttlevervoer naar Disney aan. Kijk daarvoor eens goed op de website van het hotel dat je geboekt of op het oog hebt. Nadeel van die gratis service kan wel zijn dat je aan bepaalde tijden gebonden bent, en dat in sommige periodes de bussen erg vol kunnen zitten.
Betaalde shuttle-service ken ik niet in Kissimmee. Mocht je daar meer info over hebben dan zou ik het fijn vinden als je daarover iets zou kunnen vertellen.