Re: Vliegen met Delta Airlines
Wij zijn 2 jaar geleden met Delta vanuit BRU naar MCO gevlogen (via ATL), ook met de comfort optie. Prima bevallen, zelfde idee als E-Plus van United. Niet dat we de extra cm's nodig zijn (beiden niet erg lang), maar we vinden het gewoon prettiger, zeker met ons slaapgedrag. Je kunt lekker onderuit, en je hoeft niemand te storen als je even de rij uit wilt om de benen te strekken of de blaas te legen.
We zijn op dit moment weer zoekende voor tickets, en Delta heeft betere prijzen dan onze vaste vlieger United, en mochten we voor Delta gaan, dan is Comfort zeker weer een optie.
Met de actie om aan 50% te boeken voor Business Seats, ben ik aan het twijfelen geslaan om dit toch te doen. Al was het maar om het eens meegemaakt te hebben. Maar dan komen onze tickets duurder uit dan ons verblijf zelf. En dat is toch precies een beetje over de rooie... Maar wel very tempting....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Ebelix
Nee. Er wordt amper naar handbagage gekeken in de US. Op Schiphol kan men nog eens moeilijk doen maar over het algemeen niet.
Dank je wel, koffers staan al klaar nu ;)
Raadseltje??
Bij mijn boeking kan ik een seat uitzoeken AMS-DTW met een 777.
Ik krijg dan een indeling van het vliegtuig te zien. (economy comfort rij 29-31, business 1-12)
Als ik vervolgens daar op "aircraft details" klik krijg ik een geheel andere indeling te zien (economy comfort rij 31-34, business rij 1-14)
Ook op seatexpert en seatguru krijg ik deze indeling te zien, die dus afwijkt van de indeling die je ziet om je seat vast te leggen.
Delta zou maar met 1 indeling op de 777 vliegen.
Welke klopt er nu??
Waarom zou je twijfelen aan Delta's eigen website en indeling en dan afgaan op seatguru?
Mij lijkt dat hun eigen website toch wel de juiste is.
Ze gaan de binnenkanten hernummeren.
Ik bedoel met de binnenkanten de binnenkant van het toestel.
Herindelen en hernummeren.
Ga er maar vanuit dat de pagina waar je de stoelindeling doet en aanklikt de juiste is.
Dat klopt inderdaad knaapje... daar was ik ook achter gekomen, heel erg vreemd! Volgens Delta zit ik op rij 3 en volgens seatguru zit ik vooraan...
Net gekeken op Delta.com. Onder aircraft details zit ik ook voor aan (rij 31). Terwijl op het normale overzicht rij 29 voor aan is...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
knaapje
@calypso;
Even lezen.
Op hun eigen site staan 2 verschillende indelingen.
Sorruy inderdaad even verkeerd gezelen, mijn excusses.