Nu heb ik wel een anderen vraag, wij hebben onze auto naar een paar dagen moeten omruilen ivm met een technisch probleem, ik zal nu waarschijnlijk 2 keer de 6 dollar moeten gaan betalen of verrekenen ze dat?
Afdrukvoorbeeld
Nu heb ik wel een anderen vraag, wij hebben onze auto naar een paar dagen moeten omruilen ivm met een technisch probleem, ik zal nu waarschijnlijk 2 keer de 6 dollar moeten gaan betalen of verrekenen ze dat?
Je hoeft maar één maal die 6,- dollar te betalen, je rental agreement nummer wijzigt nl. niet.
Let wel even op dat je in Miami Beach als je over 96th street (Broad Causeway) rijd je een Bay Area Pass tollplaza hebt. Dit is GEEN Sun Pass. Gewoon betalen met geld dus en niet door zo'n Bay Area Pass poort rijden, want dat kost je iets meer. Ik ben ze verder in Miami nog niet tegengekomen, maar Miami (de bay area) is redelijk groot.
Hier een lijstje op Wikipedia met tol wegen; http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...ads_in_Florida
Mooi lijstje op wikipedia! Wat mij niet helemaal duidelijk is, hoe maak je het onderscheid tussen de verschillende tolls. Ik begrijp uit vorige postings dat er rond Miami andere Toll is dan de Sunpas. (Vorig jaar geen tolwegen gereden en ik weet ook niet of dat dit jaar gaat gebeuren)
Zie je vanzelf wel, als je geen 'sun pass' ziet, maar die Bay Pass is puur op die ene weg, misschien is dat ook wel de enige weg. Rondom Miami heb je natuurlijk wel genoeg Sun Pass hoor.
Ik moet zeggen dat in mijn vakantie de tolkosten van Alamo meevielen, ik moest in totaal 25 dollar (18,75 euro) betalen. En ik herinner me dat alleen al de turnpike naar Miami vanaf Orlando zo'n 14 dollar is. DAn heb ik de Turnpike nog de hele andere kant opgedaan heen en terug naar Crystal River, heb ik per ongeluk de Express Lane in Miami naar Fort Lauderdale genomen (ik ging daar wel op tijd weer van af, maar toch ook die gepakt)... natuurlijk vanaf Orlando naar Kissimmee nog 2 tollplaza's gepasseerd. En dan moeten ook nog die 6 dollar kosten hier bij in zitten? Ongelovelijk! :mrgreen:
Mag je met een alamo wagen eigenlijk gewoon door de prepaid only rijden? Dit deden wij eigenlijk telkens, maar nu begin ik toch te twijfelen...
Ik zat even dit topic door te bladeren maar heb toch nog een vraagje aangezien er toch het een en ander veranderd is sinds wij voor het laatst in Florida waren.
Ik neem aan dat je dit vooraf (bij het ophalen van de huurauto) wel bij Alamo moet aangeven dat je gebruik wil maken van hun systeem of gaat dit ook automatisch? Sorry als het een "blonde" vraag is :oops:
Geen dnkele vraag is 'blond'.
Je hoeft helemaal niets aan te geven, gaat volledig automatisch. Zodra je langs zo'n poort rijdt wordt de voel in werking gezet. Kosten worden automatisch op je cc verrekend.
Bedankt voor je (snelle) antwoord! :D Weer een geruststelling ;)