Ik zeg ook Premium Outlets! Beginnen bij de outlet aan Vineland Ave. dan lunchen bij de foodcourt en via international drive door naar de outlet aan International Drive.
Afdrukvoorbeeld
Ik sluit me aan bij bovenstaande twee reacties. Ook ik vind Vineland net wat fijner dan de Premium aan de International Drive. Mall at Millenia is leuk om even rond te kijken, maar hoef je niet heen te gaan voor de koopjes.
En als je nog wat tijd over hebt is de Florida mall erruggg leuk!!!:D
Iedereen bedankt voor de reacties! Volgens mij moeten we naar de Premium Outlets ;-)
Florida mall is inderdaad beter dan mall at millenia in de laatste zijn flinke dure winkels zoals chanel , gucci , louis vuitton enz ....
Ik kies dan weer voor de premium outlets aan de international drive waarom ze hebben er een outlet last call by neimann marcus een sax fifth avenue en een true religion outlet en een betsey johnson outlet en een ugg outlet en forever 21 een super grote en een outlet van victorias secret .....daarom dus
The Mall at Millenia wilde we eigenlijk alleen heen omdat het er op de foto´s zo mooi uitziet. Nu gaan we er gewoon heel vroeg uit om allebei de Outlets op 1 dag te pakken. Heb niemand over Downtown Orlando gehoord, is daar helemaal niets te beleven?
Niet om te shoppen. Is wel leuk voor een keertje s avonds te doen
En The Mall at Millenia heeft The Cheesecake Factory en P.F. Changs =P~ Twee restaurants welke je absoluut niet over mag slaan ;) (net zoals Olive Garden, TGI Fridays, Outback, Longhorn, Applebees, Fogo de chao - óf Texas de Brazil, das hetzelfde laken een pak - en The Melting Pot... maar dát is weer een ander discussiepunt ;) )
The Cheesecake Factory gaan we sowieso niet overslaan ;-) vorig jaar in San Fransisco zijn we er geweest bij de Macy's op het dakterras, inclusief prachtig uitzicht. En nog een keer in Ceasars Palace, Las Vegas. Dus die zullen we ook in Florida weer opzoeken :-)