Dat is het fijne, je krijgt geen mail bij goedkeuring. Altijd zelf controleren dus, en vooral de application number opschrijven. Je krijgt overigens wel een mails als je ESTA gaat verlopen.
Afdrukvoorbeeld
Dat is het fijne, je krijgt geen mail bij goedkeuring. Altijd zelf controleren dus, en vooral de application number opschrijven. Je krijgt overigens wel een mails als je ESTA gaat verlopen.
Esta site- betaal problemen.
Ik weet het, ik had het Esta eerder kunnen invullen maar nu wil ik al een paar dagen doen en nog steeds staat er:"Our payment system is currently experiencing technical issues. We are working to resolve the issue as soon as possible. "
Tot nu toe dus nog niet aangevraagd want invullen, indienen en niet kunnen betalen werkt volgens mij ook niet snelheidsbevorderend... iemand ervaring mee?
Ik weet niet of het aan de ESTA zelf ligt maar ik heb ook problemen met mijn creditcard, misschien dat er toch een wat "grotere" storing is dan alleen de ESTA
Ik heb net Esta ingevuld toen ik zag dat de mededeling over problemen met betalen van de site af was en geen problemen ondervonden met creditcard (mastercard) betaling, dus waarschijnlijk idd opgelost. Mooi, nu nog regelmatig kijken of we goedgekeurd zijn.
Mijn ESTA verloopt op 15 juni, kan ik deze nu al "verlengen" door een nieuwe betaling te doen ? dus een nieuwe maken, of moet ik wachten tot 15 juni ?
Je kunt hem niet verlengen. Je moet een nieuwe aanvraag doen en dat kan nu al. ( Is dan vanaf de nieuwe aanvraag weer 2 jaar geldig of tot een nieuw paspoort)
Hoi,
Ik ga onze ESTA aanvragen. Een van de vragen is City of Boarding. In de uitleg staat dat je de plaats aan moet geven waaruit je vertrekt, voordat je in de USA aankomt.
Nu vliegen wij met Aer Lingus, via Dublin naar Orlando. Normaliter zou je dus Dublin hier invullen, maar we gaan in Dublin al door de US Immigrations.
Dus wat vul ik in?
Er zijn al verscheidene mensen via Dublin naar Florida gevlogen. Misschien dat een van hen het antwoord weet?
Om ESTA te completeren is geen vertrek- , verblijfsadres en of stad van binnenkomst (vluchtgegevens) nodig… (Dit zijn géén verplichte velden)
U dient uitsluitend de vragen met een rode* te beantwoorden, de rest niet.
Het voordeel hiervan is dat u dit dan bijvoorbeeld volgend jaar dit ook niet hoeft te doen.
Uw ESTA goedkeuring is 2 jaar geldig.
Bedankt, dan vul ik het niet in.
@kvanderdonk
Ben ook benieuwd naar reacties, want toen ik je vraag las begon ik zelf ook te twijfelen. Wij vliegen Dusseldorf-Amsterdam-New York en ik heb op de Esta Dusseldorf ingevuld zag ik net. Moet ik dat veranderen in Amsterdam (want dat is dan het laatste voordat in we Amerika landen). Maakt het iets uit als ik het niet verander (omdat deze velden optioneel zijn)?