We zijn misschien wel lastig hier, maar voor een goede vergelijking is het ook fijn als je vermeldt welk pakket je voor dat bedrag hebt. Superspar, Komplett of Platinium?
Afdrukvoorbeeld
Niet lastig:-k, meer ervaring ga ik vanuit..
Het is het pakket is mij op dit moment onbekend, maar ik zal het gaan uitzoeken zodra ik thuis ben.. maar als ik het goed heb, hebben we het platinum pakket genomen. (wordt nog bevestigd)
Groet:sun:
Vraagje,
Wij landen in Miami om 23.16.
Ons hotel ligt niet zo ver van het vliegveld. Wil een auto huren daar maar weet iemand tot hoelaat ik daar terecht kan.Of kan ik het beste voor de volgende dag afspreken
Oeps, in verkeerde topic geland........#-o Even snel, voor we verplaatst worden:
Alamo: Opening Times: 12.00 to 23.59 every day (check for holiday opening times) Voor overige verhuurbedrijven zou ik even deze site raadplegen.
Ikzelf heb via Alamo vanaf 28 augustus een auto uit de Economy Class gehuurt. Nu even afwachten wat we mee krijgen. En met allerlei aanbiedingen, hoeven ze niet te komen. Tenzij (ik amerikaanse autofanaat) ze aankomen met een dodge Charger of Challenger...
Ik hoop dat je geluk hebt, want de brute Dodges zijn zowiezo schaars bij Alamo.
Vrienden van ons hadden die mazzel wel.
Gewone midsize gehuurd, met een Magnum weg gereden.
Ik ga volgende week maandag 24aug. naar amerika voor 10 weken. Wil daar een auto gaan kopen maar wil voor de eerste dagen een auto hebben om "Beweegbaar" te zijn.
We zijn met 3personen plus koffers 1p.p + handbagage
Ben zelf 21 dus kom in aanmerking voor de underage driving pack. Heb zelf al gekeken bij usa-reisen.de en kwam in eerste instantie uit bij ALAMO maar ik zag dat Dollar ook een underage driving package heeft!
Wat raden jullie aan? Denk zelf aan de maat Equinox iniedergeval 4deuren! Fullsize is ook een mogelijkheid maar scheelt dat veel tegenover een suv?
Dollar is iets goedkoper! maar dat scheelt niet veel
Voila, een helder antwoord, lijkt mij zo...'k zou niet weten wat ik er nog aan toe kan voegen...:-k
Bedoel je met een 'full-size' een sedan of een SUV?
De verhuurmaatschappijen geven voor hun modellen (or similar) op voor hoeveel personen en hoeveel bagage het bepaalde model geschikt is, de keuze is aan jou. De een is gelukkig met Alamo omdat je in de meeste gevallen zelf uit een aantal modellen/kleuren/types kunt kiezen, de ander zweert bij Dollar omdat je daar sneller geholpen zou worden.
Vlieg je op Orlando of op Miami? Bij Alamo op de luchthaven van Orlando mag je er namelijk zelf eentje uitzoeken maar bij Alamo in Miami kregen wij er eentje toegewezen.
Sonja