Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization
Deze week gaan wij ook de Esta aanvraag doen. Ik dacht dat ik verplicht de verblijfplaats in moest vullen, maar zoals hierboven staat, dus niet perse nodig. Maakt het eigenlijk wat uit, wel of niet invullen? Wij verblijven in principe op 1 plaats.
Verder nog de vraag of ik met mijn creditcard ook de Esta van mijn vriendin kan betalen, als we 'm samen aanvragen. Of is de betaling ook persoonsgebonden?
Bedankt!
Mijn advies is om alles zoveel mogelijk in te vullen.
Jij kan ook de ESTA voor je vriendin aanvragen en betalen met jou credit card.
Dat is wel een hele snelle reactie! Dankjewel!
Ik vul gewoon zoveel mogelijk in, dan zal het vast wel goed komen!
Ja, betalen kan je gerust met je eigen credit card voor je vriendin.
een vraag wij gaan op de 12 juni weer naar Florida, vergis ik mij nu maar kost de Esta nu bijna 60 dollar p.p.... of zit er verschil tussen aanbieders
Kijk daar mee uit, dat zijn oplichters. Die vullen voor jou het formulier in, iets wat je makkelijk zelf kunt doen, en vragen daar dik geld voor. Er zijn geen aanbieders !!! De enige die het formulier verstrekt is de Amerikaanse regering, tegen betaling van $14,-
Alles is in het Nederlands, en dus goed te doen. De website van ESTA is diegene die eindigt op .gov , de rest moet je snel vergeten.
dank je wel... ik let op!
Vandaag heb ik de Esta voor mij en mijn gezin aangevraagd. Andere keren kregen we na de aanvraag, direct een e-mail met goedkeuring. Nu is het al ruim een uur geleden, maar heb nog geen mail ontvangen. Is hier bij iemand anders ook weleens een tijdje overheen gegaan?
Dat gebeurt wel vaker dat het wat langer duurt. Geen paniek, als je na een dag of 10 nog niks hebt, zou ik pas op onderzoek gaan.
Gerrit, bedankt voor je reactie!
Zojuist hebben we nog even gekeken op de site van ESTA en gezocht via persoonsgegevens en paspoortnummer en alle drie de aanvragen zijn goedgekeurd. Bij allen heb ik ons e-mailadres juist ingevuld, maar tot op heden nog geen mail. Misschien dat er iets mis is bij onze provider, waardoor de mail niet binnenkomt.