Ben 2.01 meter groot. Dus kan best wat extra beenruimte gebruiken :up:
Afdrukvoorbeeld
Ben 2.01 meter groot. Dus kan best wat extra beenruimte gebruiken :up:
Reken op een 50/75 euro enkele reis en de beenruimte is zon cm of 8 meer
Wij nemen het altijd. Die extra ruimte maakt het allemaal net iets meer uit te houden op de lange vluchten. Plus je mag eerder boarden zodat je ook makkelijk je handbagage kwijt kan.
Heb 2x met Delta gevlogen, en hadden gewoon economy stoelen, ik zelf vond de beenruimte prima, ben zelf ca. 1.83 m.
Als ik tracht om de stoelen te upgraden, vraagt men naar het ticket nummer. Dit is blijkbaar 13 cijfers. Nu beschik ik enkel over een E-ticket (slechts 10 cijfers) nummer via de reisagent, waarmee dit dus niet lukt...Weet er iemand raad?
Even contact met de reisagent.
Intussen gevonden en de economy comfort seats geboekt. Leuk dat je zelf kan gaan kiezen waar je wil zitten, is leuk meegenomen. Prijs = +- 60€ p/p op intercontinentale vluchten.
Wij hebben begin oktober onze tickets geboekt via de KLM site. Heen vliegen we met Delta op de route: AMS-Detroit-Orlando. Gekozen voor een overstaptijd van 2,5 uur op Detroit en gunstige tijden ivm onze kleine kids. Afgelopen woensdag logde ik voor de lol even in op de KLM site en zag tot mijn schrik dat de vlucht van Detroit naar Orlando was vervallen en we waren op een latere vlucht (met 5 uur overstaptijd) overgeboekt, met late aankomst in Orlando. Ik was niet blij! Op de KLM site gekeken en bleek dat de oorspronkelijke vlucht nog steeds te boeken was. Ik heb gelijk gebeld en we zijn weer teruggezet naar onze oorspronkelijke vlucht. Ik vind het erg raar dat ik geen mail heb ontvangen van deze wijziging en als ik niet had ingelogd had ik het waarschijnlijk pas heel laat gemerkt. Rare gang van zaken toch? Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? Is het dus een kwestie van regelmatig checken?
Ik heb via Expedia een retourvlucht met Delta voor oktober geboekt.
De vlucht MCO-BOS is gewijzigd en ik kreeg een mailtje met daarin precies in kleur aangegeven wat gewijzigd was.
Ook 2 jaar geleden (8 maanden tevoren geboekt) US Airways via Expedia kreeg ik wijzigingen gelijk per mail door.
Wijzigingen zijn een risico zeker bij vroeg boeken.