Undercovertourist.com verzend ook gewoon naar NL.
Afdrukvoorbeeld
Undercovertourist.com verzend ook gewoon naar NL.
Het klopt dat undercovertourist.com verzend naar Nederland, alleen per express shipping wat dan weer € 23,50 kost.
Regular shipping is gratis maar dat kan niet voor Nederland maar wel voor Belgie, Duitsland, etc. Heel raar.
En niet naar Frankrijk volgens hun lijstje. Vorige keer wel nog want toen hebben we ze gratis thuis gekregen.
Maar we willen ze de volgende keer gewoon daar ophalen omdat we best lang daar zijn en we genoeg tijd hebben. Ik ben zelf altijd bang dat ze kwijt raken in de post.
Kennissen van ons uit NL hadden ze eens gekocht bij AE en die kwamen niet aan, daar hebben ze behoorlijk hoofdpijn van gekregen.
Volgens mij geef je ook op wanneer je ze nodig hebt, voor zover ik me kan herinneren, maar ik kan me vergissen.. Ff een mailtje naar undercovertourist vooraf is mss een idee? Kan nooit kwaad lijkt me...
Kreeg van onze reisorganisatie de tip om niet van tevoren tickets te boeken voor Disney. Ze geven aan dat er zoveel te zien is dat je misschien spijt krijgt dat je persé naar Disney moet, terwijl je wat anders wilt doen. In orlando kun je de tickets altijd nog halen, vaak voor dezelfde prijs of wellicht net iets duurder dan online.
Wat is jullie mening hierover?
Goede tip, ik zou ook niet van te voren alles plannen. In Florida kun je ook voordelig tickets kopen, bijvoorbeeld bij Billy Boys langs de 192. Dit verkooppunt zit vlakbij de Wal-Mart en heeft zeer aantrekkelijke aanbiedingen. Kopen zelf ook altijd daar onze pretpark tickets! Google maar eens op: billy boys tickets
Succes! Remco
Ik heb vorige keer ook mijn tickets besteld bij Undercovertourist en zag inderdaad dat ze nu niet meer gratis naar Nederland verzenden. Heb even mailtje gestuurd waarom dit zo is, kreeg het volgende bericht terug:Wellicht dat iemand van de post er een handeltje Disney-tickets op na houdt...Citaat:
" We had to discontinue the free shipping since so many of our packages we were shipping were not being delivered with the regular post. We had to only go with the fedex delivery or the free Orlando pickup.
Thank you,
Lila | Customer Service"
Wordt dus Orlando Pick-up voor ons.
Het is een tip waarvan jezelf moet bepalen of het een tip is die voor jou van toepassing is.
Ik boek juist wel van te voren de disney tickets. Waarom?
- dan weet ik wat ik ga uitgeven,
- budget spreiding
- wij willen toch wel naar disney
- geen "gezoek" naar goedkope tickets wanneer wij op vakantie zijn.
Hallo allemaal
heeft iemand toevallig ervaring met undercovertourist.com ? ik zie dat ze als betrouwbaar worden beschouwd. Maar heeft iemand de tickets wel eens laten verzenden naar zn thuisadres? Alvast bedankt