Ik heb vorige week bij American Estates geboekt, rechtstreekse vlucht A'dam-Orlando voor EUR 619 p.p. Je moet alleen wel ook meteen een villa bij hen huren of een auto om van dit goedkope tarief gebruik te maken.
Afdrukvoorbeeld
Ik heb vorige week bij American Estates geboekt, rechtstreekse vlucht A'dam-Orlando voor EUR 619 p.p. Je moet alleen wel ook meteen een villa bij hen huren of een auto om van dit goedkope tarief gebruik te maken.
Periode : 09/10/10 - 18/10/10
Route: AMS-IAD-MCO vice versa
Maatschappij: United Airlines
Personen: 2
Geboekt: 10/01/10 (sinds Nov. '09 in optie) via AV
Totaalprijs: €980,-
Allemaal dank! Wij gaan dit jaar ook weer en dan 24 jul - 9 aug (rechtstreeks). Via jullie tips heb ik gemaild naar WTC en we zijn nu 1867 (incl. adm kosten en vliegticketverz) voor 2 v en 1 kind. Helaas had Martinair de woe eruit gehaald en nu moesten we op maandag terug. Maar scheelt wel veel, dus erg fijn dat dit forum er is :razz:.
martinair vertrek vanuit dusseldorf vertrek 11 juli tot 21 juli ( overstap in amsterdam en dan rechtstreeks naar orlando)
600,- pp ( gisteren gekeken)
Toch nog tickets kunnen vinden tegen een mooi tarief voor de meivakantie :razz::
30 april AMS-MAN-MCO
14 mei MCO-MAN-AMS
met KLM/Virgin
voor 2 volw en 2 kinderen: net geen 1900 euro!
Via Orbitz!
Ik blijf het raar vinden dat als je in Dusseldorf via Amsterdam vliegt, dat je dan goedkoper uit bent, maar goed... zodra ik dan mijn vakantie dagen weet moet ik denk ik maar zo snel mogelijk boeken...is toch wel voor 99% zeker dat we weer gaan (tenminste..bij mij dan:-P)
Woon ook nog eens een half uurtje vanaf Schiphol...
Kun je dan eigenlijk niet net doen alsof je uit Dusseldorf komt, en gewoon op Schiphol in 1 keer opstappen??
geboekt 10 jan j.l.
Amsterdam-londen-miami met Britisch Airlines
Orlando-londen-amsterdam met American Ailines
beide met een overstaptijd van ruim 2 uur.
25 mei t/m 15 juni
365 euro pp
Orbitz
:-\"
Zoals al hierboven gezegd, word je gewoon geweigerd. Door niet te verschijnen in Düss geef je aan dat je niet meevliegt. De vliegreis wordt als één vlucht beschouwd.
Voor je de vraag zou stellen, ook bij de terugvlucht ben je genoodzaakt te vliegen tot het einde. Je bagage wordt in A'dam automatisch gebracht naar het vliegtuig voor de vlucht naar Düss.
Ikzelf volg hetzelfde traject en heb zowel KLM, Martinair, Schiphol gecontacteerd. Ook op internet werd het me duidelijk dat we gewoon het beste tot Düss. kunnen vliegen, ook al vanwege de veiligheid. Ze zullen je maar gaan zoeken omdat je je niet hebt gemeld bij de 2de vlucht.
Even contact opnemen met World Ticket Center. Die kunen boeken voor ,,Duits prijsje'' via de Duitse markt en kun je toch opstappen in Amsterdam. Op mijn E-tickets zie ik dat uiteindelijk de boeking is gemaakt via onderstaand ,,depot'' van WTC.
Explorer DUS
Huettenstr. 17
Duesseldorf 0215
Germany
Explorer Fernreisen
Blijft idd raar dat het met een extra vlucht dan goedkoper is. Je moet inchecken in Dusseldorf en je eindbestemming is dan ook weer daar... Je zit ook met je bagage afhandeling.... Zie post #353 in dit topic