Re: Vliegen met Martinair #2
Wij hebben de vorige keer ook naar volle tevredenheid met Virgin gevlogen. Vanwege de rechtstreekse vlucht hebben we nu bij Martinair geboekt, maar als ik het van tevoren had geweten, had ik het niet gedaan, zo simpel is het. Ik vind het bijzonder irritant dat ze je vlucht zomaar cancellen, alsof het niets is. Het is voor ons (en voor een heleboel anderen) een bult geld en daar verwacht ik gewoon iets voor. Niet veel, maar gewoon de vlucht die we daadwerkelijk hebben geboekt. Verder hebben we weinig eisen. Blijkbaar is dit al teveel gevraagd.
Helemaal mee eens.... Je kunt een claim indienen.... en volgens de ,,leveringsvoorwaarden'' kan dit allemaal..... Dus... je bereikt er niets mee.... Je voorpret wordt verknalt door die gasten.... En idd, ze cashen je geld en doen dan maar wat...... Als eerder gezegd
FORUMERS!!!! Boycotten dat ongeregelde stelletje MARTINAIR!!!!
En er is al zoveel geschreven over de dingen die Martinair uithaald, maar ja, de meeste willen het eerst zelf mee gemaakt hebben. Ondanks dat er afgelopen mei vakantie ook weer hele positieve geluiden te horen waren.
Maar je kan je nu heel erg druk gaan maken en hiermee je voorpret compleet verpesten en dat is zoooooooooooooooo zonde.
Accepteer nu gewoon die Delta vlucht en maak je nu niet druk om die overstap want ik denk dat je 45 minuten moet zitten wachten straks bij de gate voor de volgende vlucht daar.
En je kan helemaal niet voorspellen of het druk is bij de immigratie of niet, dat is net als het weer voor augustus nu al voorspellen, je daar druk over maken heeft dus ook helemaal geen zin.
Dus vertrouw nu op de overstap tijden die Delta hier handhaaft, zij hebben immers jarenlange ervaring op de verschillende luchthavens en zullen het beter weten dan alle florummers bij elkaar.
En ja, ik ben absoluut Delta fan, ondanks vluchten met BA, United en Martinair kies ik volgende keer toch echt het liefst voor Delta. Heerlijke beenruimte zelfs in economy class is die groter dan bij United en Martinair. Goede bediening en we kregen ruimschoots genoeg te drinken tijdens de reis, verder hebben ze goede stoelen en veelal ook betere multimedia aan boord waar je zelf bepaald wanneer een film begint en zelf de film kan pauzeren e.d.
Pak die Delta vluchten, vergeet Martinair en ga lekker uitzien naar die heerlijke Florida vakantie waar je een hoop geld voor neerlegt en laat dat niet verpesten door een maatschappij als Martinair.
Helemaal mee eens!! Niet je voorpret laten verpesten!! Lekker met Delta, via Detroit kom je ook nog eens bij 'gezellige' mensen met glimlach van Immigrations..... Beter dan in Orlando!!
Greetz, Remco
Ach nee, ik laat mijn voorpret er zeker niet door verknallen hoor. Ik vind het alleen bijzonder onbeschoft dat je zo wordt behandeld nadat je zo'n bak geld hebt betaald. Voor hetzelfde geld veranderen ze zomaar weer even de datum, de maatschappij en de tijden.....net zo makkelijk. Ik heb de datum voor de auto en de villa al eens aan moeten passen en nu zal ik dan denk ik nog eens de tijd voor het afhalen van de auto moeten veranderen. Het is gewoon stomweg erg vervelend. Het gaat hier om vele duizenden euro's weet je wel. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb me er het afgelopen jaar helemaal het schompes voor moeten werken :mrgreen:
Hi,
Ook daar ben ik het helemaal mee eens, bijzonder onbeschoft om zo met je klanten om te gaan.... Wij werken ons ook een slag in de rondte om elk jaar weer naar het mooie Florida af te reizen. Met name dit soort dingen zijn zeer frustrerend.... Maar de reizen daar naar toe zijn altijd zo'n heerlijk vooruitzicht, en die wil ik niet laten verpesten door zo'n stomme luchtvaartmaatschappij waar je gewoon een nummer bent en geen KLANT. Als ik zo mijn klanten zou bedienen.... is de tent zo leeg. Ik hoop dat je een flexibele verhuurder hebt...
Sterkte, met het 'weer opnieuw' wijzigen.
Remco
Bij elke airline is wel eens wat, maar Martinair spant werkelijk de kroon.
En zo lang zij het monopolie op rechtsreeks vliegen hebben (vanaf AMS) zal dit ook niet veranderen, vermoedt ik.
Overigens blijf ik bij mijn stelling dat 70 minuten overstaptijd op de terugweg op het relatief kleine Detroit Airport meer dan voldoende is :-$.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
A3
Wij krijgen zojuist van WTC door dat onze vlucht Orlando-Amsterdam van 5 augustus doodleuk is geannuleerd..
We krijgen een alternatief aangeboden om via detroit (met 1 uur 10 minuten overstaptijd).
MVG
A3
Citaat:
Ta2 Gerrit
DE 1 uur en 10 min. voor Detroit is ruim voldoende.
Citaat:
pzomerdijk
Overigens, die snelle overstappers op Detroit van 1.10 minuten die roepen dat het allemaal makkelijk kan.... ,,Forget it''. Gelet de drukke periode en moet er al helemaal geen verdacht figuur met een fout flesje parfum ERGENS ter wereld in EEN vliegtuig zitten.
Hallo, iedereen. Ik ben nieuw op het forum, maar heb mij geregistreerd omdat ik werkelijk met de handen in het haar zit. Ik ga in september voor het eerst 2 weken naar Florida, we gaan de Disney World-parken bezoeken. Nu ben ik er vandaag per toeval achtergekomen dat Martinair zomaar de terugvlucht heeft veranderd. Normaal gezien gingen wij naar huis op zondag 19 september 2010, en nu is dat veranderd naar maandag 20 september 2010. Ik heb dit ontdekt door simpelweg eens in te loggen op de website van Martinair (en ook eens via KLM).
Ik vind het vrij vreemd dat passagiers hier niet van op de hoogte worden gebracht. Bestaat er een mogelijkheid om mijn terugvlucht om te boeken naar een niet-rechtstreekse vlucht (via KLM of Delta??), die dan wel op 19 september valt. Door verschillende persoonlijke redenen is de dag extra in Florida voor ons onmogelijk. Hopelijk kan Martinair iets aanbieden?
Ik hoop dat iemand mij hier een beetje kan helpen...
Groeten,
Tim.
@timvr je zal idd Martinair moeten benaderen hierover en kijken wat ze je aanbieden, Martinair is zoals je uit de verhalen hierboven allicht al begrijpt niet de netste maatschappij wat wijzigingen betreft.
@Lady_M de tijd dat je de auto afhaalt hoef je niet te wijzigen, dat tijdstip wordt gewoon op je verhuur contract gestempeld en als je hem maar op tijd weer inleverd t.o.v. je huur contract is er niets aan de hand. Als je hem nu een dag langer nodig hebt dan moet je dat wel even vooraf regelen aangezien je anders duurder uit bent als je nu niets onderneemt.
Maar je huurt een x aantal dagen en de tijd van aanvang van de huur telt hierbij als startpunt, niet de tijd die jij vooraf aaangeeft.
En ik denk dat het gros toch wel even moet sparen om naar Florida te kunnen en dan is het zeker balen als je zo onbeschoft wordt behandeld, maar als je nu met Delta gaat vliegen ben je dat gauw weer vergeten als je aan boord zit.
Ik ben benieuwd, wij gaan 12 augustus terug. Wij hebben ook via de Duitse Martinair site geboekt, ik ga morgen maar eens bellen. Onze reservering staat er in ieder geval nog wel gewoon in, en voor de heenreis 26 juli kun je wel gewoon boeken. Voor de 12e volgens mij inderdaad niet meer.