Re: Universal Studios & Islands of Adventure
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Teleton
Dan koos ik voor de zekerheid van de voordeligste ticket. Universal geeft 20 dollar korting op multi-day tickets als je ze zelf uitprint.
Hoi vraagje, ik zie nergens wat nu een ticket gewoon aan de deur kost bij Universal Studios, betekend dit nu dat de prijzen die op hun site te zien zijn, al inclusief die 20 dollar korting p.p. is?
Wij willen 1 dag naar Universal Studios en op dezelfde dag naar Islands of Adventures.
Verder is het Halloween als wij er zijn, nu leek het ons leuk om dat erbij te voegen, op een doordeweekse dag, ik wilde een nieuw toppic openen, maar goed, deze halloween (actie) behoort dus bij Universal Studios.
Ik kan er echter geen wijs uit, iemand hier ervaring mee? Of leest beter Engels dan ik? Volgens mij kost het als we een dag pas kopen voor Universal Studios en Islands of adventures 15 dollar (excl fee) p.p. extra om ook op deze zelfde dag Halloween mee te maken....Dit is bij de optie Scream Early...mwja dan moet ik weer kiezen uit een park..? EN zie ik dan alles van die halloween...of is dat weer net een ander pakket/ticket?
Er staan nl. weer allemaal verschillende pakketten...dat ik het niet snap...http://www.halloweenhorrornights.com...s_tickets.html
iemand een idee? :-( drama dit zeg, snap het dus echt niet helemaal...
Citaat:
Tessa35
Hoi Tessa, eigenlijk vind ik dat je niet op deze manier zou moeten boeken. Wanneer je de site niet snapt en de taal niet spreekt is een fout immers snel gemaakt en dan zit je met de gebakken peren.
Misschien dat het met een beetje hulp toch nog lukt, we gaan proberen je er door te loodsen. Om te beginnen moet je kiezen voor de tarieven die voor jou gelden. Ik neem immers niet aan dat je een Florida Resident bent. Kijk even mee op het plaatje:
http://img829.imageshack.us/img829/9...weenhorror.png
Uploaded with ImageShack.us
Je hebt aangegeven dat je een dagje naar Universal wilt en aansluitend naar de Halloweenhorrornight. Je koopt dan eerst een ticket voor de toegang tot een van de parken. General admission $ 81,99 excl. Met dit ticket zou ik naar Islands of Adventure (IOA) gaan. Vervolgens koop je een ticket voor HHN op een doordeweekse dag. $36,99 excl. De tickets die je via deze site koopt, moeten altijd op datum worden gekocht. Je print ze lekker thuis uit, dan kan je direct naar binnen.
Persoonlijk zou ik er overigens niet voor kiezen om alles op een dag te doen. Je kunt beter een dag naar IOA gaan en op een andere dag naar HHN.
Hopelijk kan je hier mee verder. Nog vragen, stel ze gerust! Zorg dat je goed beslagen ten ijs komt, dat voorkomt horrorverhalen....;)
Citaat:
Teleton
Persoonlijk zou ik er overigens niet voor kiezen om alles op een dag te doen. Je kunt beter een dag naar IOA gaan en op een andere dag naar HHN.
Wij hebben het op beide manieren gedaan. De eerste keer hadden we eerst de Studios gedaan, daarna gegeten bij Finnigans en we konden daarna 3 huizen zonder wachtrij doen. Je mag namelijk in het park blijven (je krijgt een polsbandje). Je wordt al om 6 uur losgelaten terwijl de rest van de bezoekers pas om half 7 het park in mogen. Het is wel een lange vermoeiende dag..
De tweede keer hebben we eerst IoA gedaan. We moesten daarna door een metaaldetectorcontrole waar het heel druk was alvorens we het park in mochten. Het was toen ook al een stuk drukker bij de verschillende huizen. We hebben toen ook maar 2 huizen gedaan (die we de eerste keer overgeslagen hadden).
Wij hebben gekozen voor een Frequent Fear pas naast onze 3-daagse tickets voor Universal. Zo konden we kiezen wat we wilden.
Verslagen staan op onze weblog:
http://halloweenflorida2011.wordpres...horror-nights/
http://halloweenflorida2011.wordpres...horror-nights/
hallo allemaal,is er geen mogelijkheid om disney en de universalstudios te combineren met 1pas?willen namelijk dolgraag de disneyparken in maar onze oudste dochters willen naar de filmstudios.kan nergens daarin een combitiket vinden.wel of voor disney ,of voor de filmstudios.en ja dan lopen de prijzen met 5 personen toch wel erg op.heeft iemand misschien een oplossing of idee hiervoor?zouden eigenlijk 5dagen disney met 5dagen waterparkoptions doen.alvast hartelijk bedankt
Is heel simpel, dat is niet mogelijk. Dat is net zo iets als zegelboekjes van Albert Heijn inleveren bij Dirk van de Broek, onmogelijk.
zoiets dachten wij al ,maarja je weet maar nooit.nu maar goed gaan nadenken wat we gaan doen.of de disney parken of de filmstudios ,en wie weet gewoon disney en daar ter plekke misschien alsnog een dsgkaart voor universalstudios.in ieder geval bedankt voor het snelle reageren
Hey Teleton en Njit echt super voor deze informatie.
Dankjulliewel!
Tsja ben denk ik Universal in Californie gewend...(najah gewend is een groot woord) maar daar konden we beide parken makkelijk in 1 dag doen. (ow wacht Teleton..je schrijft advies: Universal en HHN niet op 1 dag doen..sorry zie het nu ik het terug lees)
Dat ik geen florida resident ben was helaas inderdaad het enigste stukje dat ik dan wel weer begreep. :-)
Hoe ik dan bij die $15 extra p.p kom weet ik niet....maar dat stond ook ergens vermeld...op de hhn pagina.
Maar goed in principe moet ik dus wel kiezen in welk park ik de HHN wil bezoeken...dus OF in Studios of in IOA....(is er veel verschil hierin Njit? Welke je dan dus pakt in welk park..? Ging er in eerste instantie vanuit dat HHN gewoon ergens op 1 plek zou zijn...en niet in beide parken maar dus in 1....tot ik op de site kwam en het dus niet meer snapte.
ow wacht...ik moet even je blog lezen denk ik, ik type al voordat ik lees...)
Maar ik begrijp wel goed dat beide parken en dan HHN dus echt helemaal een beetje te veel van het goede is.. (2 parken op zich moet wel gaan denk ik toch? Universal en IOA?) en dan HHN los boeken...
haha wat een gedoe allemaal om te kiezen ten eerste...dan nog een dag bepalen...en in mn route Florida in te passen hehe het is wat :-)
Groetjes Tessa (super site dit! En super adviezen en hulp!) dank allen
Wat een leuke Blog's Njit! En heb zo ook weer 1 antwoord op mijn vraag gevonden :-) er is maar een HHN bij Universal Studios (nah ben ik daar ook weer uit) nu alleen nog even kijken hoe we het gaan doen, 2 parken op 1 dag en dan andere avond HHN....want inderdaad alles op 1 dag is inderdaad misschien wel een beetje veel?
Ik neem immers niet aan dat je een Florida Resident bent
Och inerdaad hihi wat stom...en ja...ondanks dat ik heel stoer zeg dat ik wist dat ik geen Florida Resident ben...zie ik nu inderdaad dat ik dus TOCH op een geheel verkeerde pagina zat te kijken...(ik klikte zojuist op mijn eigen linkje van een vorig bericht...en kwam dus inderdaad geheel verkeerd uit...blond...he :-))Maar ik geloof dat ik het nu toch snap dan allemaal! Thanks nu maar snel naar bed! :-) Truste
@ Toosje,
Wij zijn ook met vijven en hebben vorige 2 keren wel zowel Disney als Universal (en ook Seaworld en Co) gedaan. Misschien kun je uit onze verslagen iets halen wat je keuze makkelijker maakt.
Over 4 maanden gaan we weer en deze keer hebben we alleen voor Disney en Seaworld/Busch Gardens gekozen.