Dank allen, gaat helemaal goed komen met de auto als we vd cruise komen.
Afdrukvoorbeeld
Dank allen, gaat helemaal goed komen met de auto als we vd cruise komen.
Trixklop had nooit akkoord moeten gaan met die betaalde upgrade. Manager erbij roepen en minimaal een 4-deurs eisen, waar voor betaald is. En anders gaan ze er maar eentje halen bij de dichtstbijzijnde Alamo vestiging voor je. Of dat ze je er met de taxi heen sturen op hun kosten.
Ik betaal nooit bij en rijd weg met de vooraf aangegeven auto of groter. Echt op je strepen staan, ze flikken dit soort dingen wel vaker als je moe uit het vliegtuig komt.
Als ze op Sanford toch wel die upgrade voor 11 dollar hadden staan, had je die toch echt gewoon gratis moeten krijgen. Maarja... provisie he... als ze het kunnen flikken en het lukt ze, hebben ze mooi geluk met die 'domme' toeristen (niet persoonlijk bedoeld).
Ik had wel het geluk dat ze me de laatste keer niets vroegen over upgrades.. zou het zijn dat zien dat ik geregeld een auto bij Alamo huur en het daarom niet eens proberen?
edit; Hmmm dat was reactie op een bericht op pag. 67. Hij gaat naar het voor mij laatste bericht ipv laatste bericht in het topic.
Niet echt meer van toepassing dus. :cool:
Tja,wij hadden in 2008 op Newark hetzelfde probleem. Vooraf hadden we twee Minivans gehuurd voor 8 personen (4 volwassenen en 4 grotere kinderen van 15, 13, 13 en 11), maar een avnde vans (een Dodge Caravan) had een lege accu. In de Toyota Siena, de andere Minivan, pasten we toen alle 8 inclusief 8 grote koffers en wat los spul. Was wel proppen en de bagageruimte was tot de nok toe gevuld, maar het paste wel!
Een bewijs van dit verhaal, inclusief foto van de vol gepropte bagageruimte, vind je hier:http://www.floridaforum.nl/showthrea...-Florida!-2008
MVG
A3
Dat kunnen ze inderdaad in het systeem zien ( heb het nagevraagd toen ik aan de balie stond ):p
Overigens heb ik vorig jaar wel tegen betaling een upgrade genomen, had een Midsize-SUV geboekt en kreeg op vertoon van mn Alamo InsiderCard het spontane aanbod om voor $5 per dag te upgraden naar Speciality-SUV. Nu was ik 'maar' 1 week en wilde die lol eigenlijk wel hebben want ik heb een zwak voor die dikke SUV's die voor mij onder de noemer vakantiepret vallen. Eenmaal in de parkeergarage aangekomen zag ik dat er ook gewoon Midsize-SUV's op voorraad waren, dus voelde me toen helemaal geen 'domme-toerist' ;)
geboekt!
alamo.co.uk/brits
midsize SUV -->voor 9dagen, dan binnenbrengen Port Canaveral om een cruise te maken, nadien 5 dagen (een nieuwe boeking dus)
totaalplaatje; 379€
wij zijn tevreden!:D
Wat is jullie ervaring met de betaling van alamo.co.uk? Ik heb al weken geleden geboekt maar het is nog steeds niet afgeschreven. Duurde het bij jullie ook zo lang?
4 januari geboekt (via de Brits link) en diezelfde dag ook afgeboekt.
bij mij dezelfde dag afgeschreven.
Ook bij mij dezelfde dag afgeschreven!
Bij ons duurde het een dag of 5. Er zat wel een weekend tussen.