Gewaarschuwd mens telt voor 2!! Maar even kijken hoe zich dit komende maanden ontwikkelt :(
Afdrukvoorbeeld
Gewaarschuwd mens telt voor 2!! Maar even kijken hoe zich dit komende maanden ontwikkelt :(
ok, dank je! Ik heb het nog niet geprobeerd, IP adres aanpassen. Mijn vriend heeft wel gekeken of hij een groupon gift card kon kopen, maar dat lukte ook niet. Ik ben iig niet de enige met het probleem, dat vroeg ik me eigenlijk af: Ligt het aan ons, of is het beleid van Groupon aangescherpt? :)
ondertussen heb ik inderdaad mijn IP-adres gewijzigd en helaas kan ik nog steeds geen groupons kopen. Raar he?
https://www.hide-my-ip.com/
Via deze link de Free versie installeren en dan een staat in US kiezen, het programma genereerd zelf een tijdelijk IP op uw router. Heb het zojuist op deze wijze gedaan en nu werkt het wel (kon ook eerst niets meer bestellen en werd geblocked :-( ) Ik heb iig zelf miami gekozen en hij ging als een tierelier en had binnen één minuut de voucher. Veel suc6 met je aankopen en leuke uitstapjes voor weinig ;-)
Ik probeer steeds om een Groupon voor Florida te kopen maar het lukt steeds niet. 2 jaar geleden heb ik het voor het laatst gedaan en dat ging prima maar nu geeft hij steeds een foutmelding. Iemand ervaring of een oplossing hiervoor?
Kijk even bij topic leuke kortingen bij groupon, daar staat precies beschreven hoe je het wel voor elkaar kunt krijgen (gebruik maken van ip verbergen), zo is het mij van de week ook gelukt, succes
Bij mij gaat steeds alles goed, tot de check out. Dan krijg ik een mail dat het niet gelukt is. Vervolgens klantenservice benadert en dan komt het alsnog goed. Twee keer zo gegaan en twee keer toch gelukt.
Ik vulde eerst ook altijd het adres in van de villa. Dat ging altijd goed. Nu dus inderdaad niet meer. Je krijgt een mail dat het niet gelukt is met een nummer. Ik mail dan naar de klantenservice en dan is het geen probleem.
Wij hebben van de week alles geprobeerd maar helaas niet gelukt....erg jammer want het was zo een leuke aanbieding!
Ik gebruik Firefox met extensie hola, Ip op USA. Zonder problemen groupons voor de zomer gekocht.