Wij hebben tickets voor 21 dagen, dus er zijn wel degelijk kaarten waar meer dagen op zitten. 10 is niet het maximum.
Afdrukvoorbeeld
Wij hebben tickets voor 21 dagen, dus er zijn wel degelijk kaarten waar meer dagen op zitten. 10 is niet het maximum.
Michael bedoelde de kaartjes die je bij Disney zelf koopt. Die gaan tot 10 dagen (of anders een jaarkaart).
Die zijn er wel. Maar enkel te krijgen in de UK. Bij Disney zelf kun je deze niet bestellen en je kan ze ook niet bij de Gate kopen.
Vandaar die 10 dagen.
Volgens mij gaat upgraden (en daar gaat dit topic toch over?) alleen maar met de Magic Your Way tickets. En daarvoor geldt voor zover ik weet een maximum van 10 dagen.
Bedankt voor alle reacties.
Naar aanleiding daarvan hebben we nu besloten om dan maar jaarkaarten te nemen en vervolgens maar binnen 1 jaar terug te gaan naar Florida.
Nogmaals bedankt.
Als ik nu tickets bestel, zijn deze in 2009 ook nog geldig??
Hallo allemaal,:D
als nieuw lid van het forum, is er zoveel te lezen, dat ik mijn vraag gewoon maar stel!!
Wij hebben een jaar abonnement van Disneyland Paris en gaan volgend jaar naar Disney Wolrd Florida!!!
Weet iemand of ik door mijn jaarpas van Parijs nog ergens voordeel kan halen in Disney world!!!
groet Germa=;
Helaas...
De DLPR jaarkaart geeft geen enkele korting in WDW...
Sorry. :oops:
Hallo Corrus
wat een supersnelle reactie, bedankt!
ik had er geen enkel idee van, maar weer een vraag opgehelderd!
bedankt!
Germa
Ja! Voor alle tickets (dus niet de vouchers) van Disney geldt dat ze onbeperkt "houdbaar" zijn totdat je ze voor het eerst gebruikt. Dus nu kopen en in 2018 voor het eerst gebruiken, dat kan!