Bij deze compUsa heb ik ook opgevraagd of ze de refurbished TomTom op voorraad hebben en die hebben ze altijd voldoende liet de medewerker via de mail weten.
Je kunt ze niet reserveren, wel vooruit kopen via CC kennelijk.
Afdrukvoorbeeld
Bij deze compUsa heb ik ook opgevraagd of ze de refurbished TomTom op voorraad hebben en die hebben ze altijd voldoende liet de medewerker via de mail weten.
Je kunt ze niet reserveren, wel vooruit kopen via CC kennelijk.
Heb een paar weken geleden een Tom Tom XL gekocht via Site-to-store van Wal*Mart. Model was alleen via de site te koop, kostte een kleine $ 85, in NL ongeveer het dubbele. Site-to-store werkt prima, alles (had nog wat andere electronica gekocht) lag keurig klaar. Thuis in NL de Tom Tom geupdate met de nieuwste kaart (gratis binnen 30 dagen). Site-to-store betekent wel direct betalen (bij aankoop via web).
Site to store is wel interessant, je hoeft geen US-adres op te geven?
Ze hebben nu bij Walmart namelijk TomTom en Garmin te koop vanaf 68 dollar. Met de huidige koers is dat dus 55 euro excl. tax.
Hoeveel dagen duurt het verschepen ongeveer van het grote magazijn van Walmart (hoe groot zal dat wel niet zijn?!) naar de winkel?
edit; 7-10 werkdagen... dat ga ik niet meer redden. Dan maar op de bonnefooi wat rondzoeken bij de 3 Walmarts in het 192-hoekje in Kissimmee. Want die van 68 dollar hebben ze niet 50 mile rondom de villa waar ik zit.
Ik ga het voor als nog proberen met de navigatie op mn mobiel en anders haal ik zo een refurbished geval bij CompUS (zit er 1 om de hoek van mn hotel in Altamonte Springs).
Ik heb gister mijn TomTom op mijn HTC helemaal up to date gekregen.
Zag dat je overigens voor ongeveer 50 euro ook de amerika kaarten op je europese tom tom kan zetten dat is ook niet de hoofdprijs dacht ik zo.
Meestal is de werkelijke levertijd wel korter hoor - je zou het kunnen proberen als het maar een paar dagen verschil is tussen levertijd en jouw aankomst. Mocht het toch te laat zijn, dan kan je het item weigeren en krijg je je geld teruggestort. Wij hebben dit een paar keer gedaan voor een gedeelte van een bestelling en werkte prima - ze deden nergens moeilijk over.
Even totaal off topic..:-\"
Als je via de I-95 rijd dan zie je bij de kruising met de Turnpike ( ter hoogte van Fort Pierce) een centraal magazijn liggen.
De laatste keer dat ik daar was stonden er meer dan 1000 opleggers met goederen...
Even voor de duidelijkheid een foto van Google Earth gepikt....
http://img522.imageshack.us/img522/4125/naamloosnk.jpg
8-)
wij gaan zondag naar florida even een vraagje,hoorde dat je je navigatie systeem in amerika niet achter het raan mag plakken dat je hiervoor een boete kan krijgen,is dat zo:smile:
gr mettin
Nee, is niet zo. In bepaalde staten wel, maar in Florida mag je 'm gewoon op je ruit plakken.
Zit trouwens wel een 'maar' aan vast; hij mag niet in het midden van je ruit worden geplakt. Je zou het dus in één oogopslag moeten zien, zonder je hoofd te draaien. Soms zie je wel eens mensen 'm in het midden van de ruit plakken en dan kan je dingen over het hoofd zien. In California moet ie dan ook op een bepaalde plek zitten.
bedankt voor de snelle reactie:smile: