Welke link?
Afdrukvoorbeeld
Welke link?
de alamo tade link is voor als je werkzaam bent in de reisbranche
Hallo,
Kijk even op de site van je cruise,meestal hebben die ook een tour die je via hun kan maken en stallen ook jouw baggage.
Succes!
Nee, is niet mogelijk vanuit Disney. Officieel is de cruise dan ook over. Er zijn wel andere ondernemingen die tours aanbieden maar we wilde zelf een auto huren.
In #689 heb ik een vraag gesteld en daar heeft bijna niemand op gereageerd. Ik weet zeker dat er forumleden zijn die iets met mijn vraag kunnen dus misschien willen jullie er nog een keer naar kijken.
Bedankt alvast.
Ik vraag me af of ze op die locatie een auto hebben voor 5 volw, 2 kinderen EN 7 koffers/handbagage ... Een Fullsize SUV, of een Minivan, zou wel 5 volw en 2 kinderen in moeten passen, krapjes ... Maar die bagage kan je dan echt vergeten. In jullie geval zou ik een Minivan/Suv en een kleinste model auto erbij huren ...
Op alamo.com kan je als locatie Cape Canaveral invoeren (Cpe Canaveral, FL - Cape Canaveral_alamo), dat is dan via Enterprise.
Je bent met 5 volwassenen en 2 kinderen en 7 koffers begrijp ik, dus zou in dit geval denken aan 2 Full-Size personenauto's of anders 1 Personenauto en 1 Minivan. Als je bij een Minivan ( bv Dodge Caravan ) de 3e zit rij niet gebruikt heb je ruimte zat voor de koffers.
http://2.bp.blogspot.com/_itsdkGev1v...4+DSCN1734.JPG
Hoe het zit met verhuurbedrijven bij de cruise-terminal weet ik niet, maar er zal ongetwijfeld nog wel een vd forumleden op reageren ;-)
Edit : En jawel, MattRob heeft inmiddels ook al gereageerd :-)
Dat is dus het probleem, je hebt wel die 3e bank nodig met 7 personen, maar dan passen er echt geen koffers meer in (tenminste, niet zoveel als jullie hebben). In een Premium SUV zoals de Suburban, Yukon, etc zou het wel passen, want daar heb je 3e bank plus nog flinke bagage. Maar die kan je bij Alamo niet online huren, moet je altijd ter plekke voor 'upgraden'. Aangezien bij Port Canaveral het echt een kleine locatie is, wat ook nog eens niet van Alamo is, zou ik daar niet op gokken dat dat lukt. Nogmaals, ik denk echt dat je Fullsize SUV/Minivan plus de kleinste/goedkoopste auto moet huren. Dan past in ieder geval alles. Maar ja, wel dubbele benzine en autohuur dan helaas ...
Kijk daar heb ik wat aan! Zouden 2 standaard SUV's ook kunnen? Die 7 koffers is natuurlijk 1 per persoon en dat wordt niet minder (we moeten natuurlijk wel wat mee terug kunnen nemen :)).
Ja, met 2 standaard SUV heb je plaats zat met 7 personen en hun bagage.