Re: Auto gehuurd; welke kreeg jij mee?
Misschien hier niet helemaal de juiste plek om te vragen, maar als je, zoals wij, een 8 persoons minivan hebt gehuurd bij Alamo, wat staat er dan meestal aan keuze?
En, wij komen om 16.00 uur aan in Orlando, is de keuze dan groter dan later op de dag cq avond?
Groetjes, Fransje
Re: FAQ: auto huren in Florida
Ik heb zo'n beetje all zaken doorgelezen maar ik heb nog 1 vraag over t.a.v. de autohuur. Wij willen met 4 volwassenen en 1 kind van 2 een auto gaan huren. Dat is dus een kinderzitje achterin en dan kunnen er niet meer 2 volwassenen naast in een standaard auto.
Wat raden jullie aan zonder gelijk over the top een enorme 20 persoonsbus te moeten gaan rijden hahah.
Ik hoor het graag!
Ik denk dat hier de Minivan of de grotere SUV's in beeld gaan komen.
Even een vraagje,kun je een tomtom erbij huren wanneer je in nederland al een auto gehuurd hebt voor orlando? En wat zijn de kosten van deze upgrade??Wij hebben een auto besproken bij budgetcars. Ik hoor het graag.
Ik heb net even bij Budget gekeken en ze verhuren de GPS ter plaatse vanaf $13,95 per dag, of $59,75 per week (plus tax).
Het kan dus wel, maar ik weet niet hoe lang je gaat, want je koopt bij de Wal*Mart al een originele TomTom met USA kaart voor rond de 130 dollar. En dan heb je hem mooi zelf, en kun je hem vaker gebruiken.